I figlioli di Bruce Lee

A storia di vita di Bruce Lee è à a data hè di veru interessu da i fanali, anche si hè statu più di 40 anni da a so morte. E, sicuru, assai anu interessatu in a vita persunale di u so idolu - a so famiglia è i zitelli.

Cù a so moglia Linda Emery, Bruce Lee hà scontru à l'università in u 1963. Intra duminava un romanzu, è un annu dopu i amori s'è casatu. À pocu tempu, in una famiglia ghjovana nova di Linda è Bruce Lee, i figlioli fighjenu: u primu, u zitellu era Brandon è a ghjente Chandra Shannon, chì cun l'onore hà difendutu u bon nomu è i veramenti insegnamenti di u maestru legendariu.

Brandon Lee - passi sicchi in i passi di u so babbu

Ci hè dettu chì quessi oghji ripite a destinazione di i so parenti: a famiglia di Bruce Lee ùn hà micca furtunata, u figliolu di un maestru maestru moriu annantu à u settore à 28 anni di età. Pensemu chì, per ragiuni chjamati, u so babbu hà mortu à l'età di 32 durante u travagliu nantu à a film "U ghjocu di a morte". Coincidenza misteriosa o premeditated murder - à stu ghjornu, i parenti è l'amatori sunnu sempri averigenu perchè a destinazione hè cusì cruelmente dispunia da persone talentu è motivatu. Ma, sempri, parlemu di quale era u figliolu di Bruce Lee - Brandon in a so vita.

Brandon hè natu l'u 1 di frivaru 1965 in i Stati Uniti, in Oakland, in a famiglia d'un attore pocu cunnisciutu in quellu tempu. Quandu u zitellu era 6 anni, i so parenti movedu in Hong Kong. C'hè, un picculu Brandon passà à a scola è hà amparatu i fundamenti di l'arti marziali kung fu.

Doppu la súbita morti di Bruce, a so moglia è i zitelli spustati in u Los Angeles, in quellu tempu u figliolu di u maestru turnò 8 anni. Una vita assai diferenza aghjustò un ghjuvanottu in America - era statu riittitumente espulsu da a scola per viulenza di a disciplina. Eppuru, sicondu parechji i parenti Brandon ùn pò esse chjamatu criminali violentu, per contru dopu a morte di u so babbu, si ritirò è tense, spent a lot of time lettura di libri, ghjucà à u ghjocu, ping-pong, è hà participatu in produczioni teatrali. Dopu nun graduatu di l'università, u ghjovanu intrì in l'Academia di Strasborg, induve cumencia à capì a sutilità di l'attu. Quandu s'hè daveru diventà un fiancu di u so babbu, Brandon hà stallatu un barbaru di diventà un dramaticu attore, ma prima hà assicuratu roli solu in filmi d'action. A l'età di 28 anni, quandu a carriera di u zitellu hà prestu prestu, u feritu irreparable: a volontà, nantu à u settore di a pelicula "Raven", l'attore ùn hè micca diventatu - un stub senza vistu in u cannelellu ghjunghjenu à voce è ghjucatu in u spine di l'attore. Trè simuli dopu l'incidentu, Brandon hà mortu per una perdita di sangu.

Shannon Li: a figliola di u maestru

Parlendu di quantu figlioli Bruce Lee hà, ùn parechji pirsuni si scurdaru di a so figliola, chì u so babbu era sempre un picciottu. Baby Shannon hè natu u 19 d'aprile di u 1969 in California. In 1991, ella graduò di l'Università Tulane in New Orleans in a classa vocale. A so carriera attiva Shannon hà iniziatu da a tràggica morte di u so fratellu: u so debut era l'apparenza in u biopicu di u so babbu.

Leghje ancu

Oghje, Shannon Lee hè maritata, hà una figliola è hè capu di a Fundazioni Bruce Lee.