Hippoplasia generale di parlà

Duranti i primi sei anni di vita, u zitellu adduca più sapè chì in tutti l'altri anni misu. U sviluppu specializzatu rapidu si faci in i primi dui anni, quandu un figliolu novu, solu avè qualchì pocu riflettite congènitale, hà aprenu annunzmente à pusà, si cammìnanu è cammendu, capiscenu u parolle d'altru, è parranu d'autore, è acquistate altre cumpetenze impurtanti.

Per capiscenu è riproduce a parolla nativa, u zitellu imparà un perdu suffertu di tempu. Ci hè parechje norma di sviluppu di parlà, cuncintendu à quale, i genitori purtà à tempu suspittatu di un spaziu di sviluppu di u zitellu.

L'ipoplasia generale di parlà (OHP) è u sviluppu di parlà ritardate sò micca listessi. Se in u sicondu casu, i zitelli accumincianu a parrari un pocu più tardi ca u so parenti, in u casu di i zitelli OGR anu trastornamenti verbi assuciati à u significatu è u sonu.

I razzii di u sviluppu sviluppatu di u discorsu di i zitelli sò diffirenti: ponu esse e consiguenzii di u traumu narrè, e diversità di malatie, è traume di natura siculoggica.

Caratteristiche e caratteristiche psicologichi di i zitelli cù OHP

Sviluppu suttottu generale hè spissu diagnosticatu in i pre-umani 4-6 anni. In regula, questi sò i zitelli cun un intellectu nurmale avviluppatu, senza difetti di sognu. Emiggenu di parlà dopu à l'altri, è u so discorsu hè spessu illeggigatu, solu i so paisani l'entendre. Piattà, i zitelli partenu da piglià attitudina critica à u difettu di u parolle, per sperienze. Hè per quessa chì u sustegnu di u sviluppu genericu di a parolla necessa trattamentu, è sopra à stu prublemu hè abbastanza realisticu.

I nivimi di sviluppu di scrive generale

I medichi distinguishenu quattru nivuli di sviluppu suttativu genericu di parlà.

  1. U primu livellu hè carattarizatu da una mancanza di parlà quasi tutali, quandu u babbu pò esame più, attivamente usendu geste di ciò ch'ellu dice.
  2. À u sicondu livellu di u OSR, u zitellu hà una parolla di parlà in a so zitella. Hè capacitu per pronunzianu parole di parechji parolle, ma spessu distorsioni i paroli è i so fini.
  3. U terzu gradu hè carattarizatu da un discorsu più significativu: u zitellu parli liberamente, ma u so discorsu hè chinu di erruri lèfici, grammatichi è fonetichi.
  4. U quartu nivellu di sviluppu di u sughjettu hè diagnosticatu in i zitelli chì facenu messagi d'errore in u primu fiament insignificante, ma in a fini interferiscenu cù l'appruvamentu normale.

U travagliu di parlà regulare deve esse guidatu cù i zitelli cù OHP. Inoltre, u cuntrollu di un psicologu è à volte un neurologista hè necessariu. I zitelli cù stu diagnòsticu hè assai impurtante per un'assidenza attiva parenti è sustegnu, senza ellu ùn hè micca putente di superà a malatia.