Ancien tocco

Un disfuntu femminili anticu puderia cuntà assai di una donna. I capelli sò stati determinati per età è maritalu , u locu di residenza è professione, livellu di prosperità. Elementu particulari mpurtanti di u vistimentu era un toccu. Cù l'aiutu di ellu, a donna hà pruvatu à sfascià a so dignità, cridite l'attenzione. Hè per quessa chì l'antichi capiri di i femini russi anu spessu un locu intricatu, brillanti è difficiule di decorar. I capeddi anu dividutu un caprettu è femminile in una ragazza è pè e casate.

Maiden Headpiece

E règule di proprietatie permette à e zitelli ùn cundiscenu micca cose a so cuttivatori, chì facenu pussibule per i candidativi per u so core per admirar braids luxurii. Un caprettu anticu era un cuddaru (un corona) o cumprà in u front (a bang - da a cunta), decorata cù catene, ribbelli cù brocca, perli, colgante.

Hè assai apprezzatu trà e donne era un nucigliu - un triglia di casca di u bedriddu, chì era cuparta cun pienu è bellu culura cun bè, embroideries incontru. U lapisu hè stata rapitu à a basa di a trenu.

Koruns (da a corona) o d'altu corone (à 10 cm) sò stati uttene cum'è tocca di festa. A riva di u corona hè statu impastatu. I denti più larghevuli sò stati nantu à a frunti, chì piacevuli accentu a funzione di a donna. Koruns anche di decorazione cù perli, peddi preziosi, colti.

Chì era u capu di e donne casate?

A principale vita russa più caractaristica era un kokoshnik, purtata dopu a matrimoniu. Kokoshniki hà avutu una forma diferenta. U più cumuni - una cappella cù una schiera alta.

U toccataminu anticu di una donna casada - kitschka (kika). A forma è a dimensione di u kitschka depenia di a regione: a mezzo-ovale, l'ovale, a cilia caldina è a curnale. Per aduttà i kits usati di brodite, cum'è perle, vetro, perle, lace. Versu u partitu di ghjunghje (per l'ochju) di u toccu hè stata attaccata una tela mrugna o fringe di perli o perli.