College Style

A moda modesta hè ricca in diverse stili, chì tornanu à u pico di pupularità, perdenu a so rilevanza. Pigliate, per esempiu, l'estilu di l'università. Ancu s'era apparevutu à l'intermediu di u seculu passatu, hè stata fatta à una strada separata da più di più di deci anni fà.

Clothes in style di u college

A basa hè stata un uniforme di l'elite, chì fù spurtatu da i studienti di l'istituzioni d'inglesi è americani. In questi università sò studientu solu i zitelli di famiglie ricchi, cusì a so vistita era cusitu di materiale di qualità è avutu una figura lacuna è elegante.

Questu stilisticamente hè ricunnisciutu, grazi à i canoni basi cunsirvati. Hè custruitu elementi tradiziunali, cum'è e chjappi striscive è i chjappi cù u buttone di metallu, fatta in stili d'inglesu , camicie bianche o blusce cù puliti è colline turnate, faldes in un pezzu, è in a interpretazione muderna, pò esse sustituitu cù un vestitu o sarafan. Ancu un attributu obligatoriu di questu stile sò cumpunenti, per esempiu, una corbata artighjanata, leggings o stretta striscedi cù una fotografia o senza, un bagagliu o un settle. Eppuru si avemu parlatu di i scarpi, ci hè una preferenza per i mudelli stritti senza tacchi.

U vistimentu di colette pò esse assai brillanti. Malgradu l'imatge stretta, l'usu di l'oculare cum'è u amaru, u pistachio, u blu, u russu, è ancu tutti i toni sullati sò permessi. A fascia o pantaloni pò esse o monofonique o sò stampi diffesuli, di e quali a cèl·lula più famosa hè.

U vestitu di l'estilu di l'università pare ancu simplicità, ma hè necessariu cumplementatu da un collu, piuvitù in a cintura è manichi chì ponu tene longu diffirenti.