Pollensa

Pollensa (Mallorca) - un locu in a parti nordestu di l'isula, à u pedi di a Serra de Tramuntana ; Vicinu ci sò 2 più monti: Calvariu è Puig de Pollença. U fiumu hè assai cumuni - pudemu dì chì a maiò parte di i turistere chì vacanze in Pollen, tornendu à Mallorca, prefendu passà e so vacanze. Se autres resorts sò spartuti in "Inglesu", "Irlandese" è "Germanu", in Polensia in u turista di tutte i mondu anu u restu.

Pollensa

A cità di Pollença hà una storia antica è hè ricca in mira. Fu fundata in u XIIe seculu da i Mori. A cità si sviluppau rapidamenti in i Moorishi è dopu a cappingusla di l'isula da i cristiani, ma comu risultatu di l'epidemica pesta, a cità era praticamenti arruvinata. U so siconimu nàscita, u duvecava i Dominicani; principia a so restaurazione in u XVI sèculu.

Unu di i principale attraversu hè u monasteru dominicanu di San Domingo, in questu opera oghje u museu di a cità di Polene. In u territoriu di u monasteru hè a chjesa Nostra Senyora del Roser, in quale hè un corpu funziunanti. In ogni casu, pudete sente micca solu in casi esempi - per esempiu, durante e vacanze catòlici impurtanti. In a chjesa hè stata l'icona di a Mamma di Diu, scritta in u XV sèculu. In l'estiu in u monasteru hè u Festival de Musica de Pollensa.

In fronte di u museu ci hè una scultura-monumentu uniche, fatta in forma di una libreria, è à l'estremità di arcuni "libri" sò i nomi di 106 scultori famosi.

Un'altra attrazzjoni hè a chjesa nostra Signora di l'Angeli, situata in u quadru di a cità. Hè stata custruita da i Templari in u 1300.

A piazza centrale hè u locu principalu per passeggiassi di sera di l'albitri; hà spessu prumessu di parechje avvenimenti, per esempiu - cuncerti, è in lugliu è agostu ci hè un festival di musica classica. Un altru avvenimentu grande chì era postu nantu à a quadru hè u Mares de Deu dels Angels, festa di costume chì riproduce a battaglia di l'abitanti di a cità cù u 15,000 forte armata di u Marioru guidatu di u pirate Dragut, chì hè accadutu in 1550. In l'azzioni sò sparte in parte più di un milla persone. U festivale hè tenutu à primu agostu.

I giorni di Juan March sò casi in u centru di a cità. A so dicurazioni hè una torre di a gita cù l'ivila in tissuti è una fontana cù una statua.

Una altra attrazione impurtante hè a ghjustu a scala in 365 passi da a cima di u Calanariu, à a capella in a cima, nantu à l'altare di quale ci hè una croce di ghiaccia di lignu. "Calvariu" significa u stessu "Calvariu" - una muntagna è chjamata dopu à a muntagna in Ghjerusalemme. Ogni annu di u Venneri Griddu, assai believers in robes nuclii facenu a Senti à a Cruz - a prucurazione porta una croce cù un mudellu di u corpu di Cristu, è quandu u cima hè affullata u corpu hè sbulatu da a croce. A prucurazione si faci in silenziu completo - solu sottu à i tamburi di i tamburi. A strada, una bella vista di a cità è u portu s'aprenu da a cima di u monte.

I calli di a cità pò ancu esse cunsideratu un locu. Assicuratevi di passassi è divirtìammu l'atmosfera indescribable di una cità medievale medievale.

Port o viaghja da Polensa à Polensu

Comu Soller, Pollensa hà una cità di satellita cù quasi u stessu nome - u portu di Pollença, situatu circa 5 km da a cità "principal". Hè apertu à u 1830. Oghje u portu di Pollença, l'anticu portu cummerciale, hè veramente u centru di u fiumu. U portu hè sempre è hè unu di i principali attrazioni di u fiumu. Oghje hè usatu per ibarchi di parcheghju è e barche di pisci; vinuti quì è i Grandi navi. Da u portu pò andà per un barcu à Menorca o à Cap Formentor . U marina hè magnificu - hè stata crescita in l'annu 90 di l'ultimu seculu, è avà produci una impressione grandiose. Dopu à u portu sò parechji risposte, ma i prezzi in queste sò troppu altu.

Capu Formentor è u faro

Capu Formentor hè "a fruntiera di u tarritoriu", quandu i locali chjamanu; Capu va à u strettu chì segui Mallorca è Menorca. Hè una reserva naturali; Ci hè parechje persone è percorsi ciclisti. L'attrazione principali di u capu hè u faro, chì hè stata operatu da 1863.

Tempu di Beach è in tempi di u fiumu

Pollensa hè 3 chilomitri da a bella spiaggia. A causa di u fattu chì a baia hè assicurata sicura per dui promettori, ùn ci hè casi senza timpeste in a baia, è a presenza di dileggenti fa di l'acqua per i bagnani innuvati senza assicuranza. Ùn ci anu nè currenti sottu mari. U mari hè assai pulitu, ma meduna pò esse apparentata in u mità di a staghjunalità (più spessu in l'Aostu, ma à qualchì volte l'altri tempi). In casu avete devenu aghjustatu da una medusa, avete bisognu d'avè à cuntattu cù i salvezza, chì sò sempre in guardia à a spiaggia.

A spiaggia si trova in a parti sud di u fiumu, a falata à u mare hè assai piacevule. Ci sò parechje camini largheghji alleanzi chì ponu andà è cammina in bicicletta.

Malgradu u fattu chì a cità hè u più internu di l'isula, u tempu in Pungenu in l'estiu hè bè - a temperatura sopra à u 30 ° С. I mesi più "caliuristi" sò di ghjugnu à settembre inclusive. Ancu in u feraghju, chì ghjè u mesi più freti in u fiumu, a temperatura mediu ghjè vicinu à u 13 ° C. U mese più chjucu hè nuvembri: u massimu di ghjornu in un mesi hè 9.

Dognu di vive?

Hotel in Polenis assai, è di pocu prezzu - à i più modi. U più famusu, secondu i valutazioni, sò l'Hotel Ca'l Lloro, Agroturismo Val de Pollensa 3 *, Posada de Lluk (situatu à u cori di a cità), L'Hostal - Hotel D'Interior 3 *, hotel boutique di famiglia Son Sant Jordi, Son Brull Hotel & SPA 5 *, Hotel Desbrul, Ca Na Catalina e altri.

Shopping è cibu

Weekly on Sunday in Pollens - ghjornu di u mercatu. In u mercatu chì travaglia in u centru di a cità cintrali, Placa Major, pudete cumprà cumercii di ghjinirali è vegetali, com'è ceramica lucale, costumi tradiziunali è altri ricordi. Ci hè ancu e butte cusì, induve pudete cumprà uni qualità, cumu quelle di pezzu di i marchi punichi spagnoli, è dinò a decorazione di a famosa fabbrica di Majirica .

I prudutti sò più cumprati in a magazzetta Mir, vicinu à u portu - quì quì truvate una prima disputa di vini è licori. E abbastanza vicinu, vicinu à u cantu, hè una buttore di pasticceria induve pudete cumprà dolci lucali tradiziunali.

In quantu à l'alimentazione - hè questu locu in u risturante chì pudete tastate pratiche tradiziunali di i spagnoli è mallorghini. Pesci di mare, assai amanduli, oliu d'aliva, parechji tipi di furmagliu è vini lucali è licori: tuttu questu quì in i combinations incantasii pudete pruvà à i ristoranti di Polensa.