Ristoranti in Madrid

Viaghjà in Madrid , un turisticu raru hè satisfecho cù u so sandwich, è cumu micca per esse tentatu da una cena o cena in lignu in un veru restaurant spagnolu, quandu tutti i Spagnoli sò amatori di bè cungiatu è saputi. È quasi tutti i ristretti spagnoli hè un locu cusetu è tradiziunali di a tradizione centesimi, emozioni brillanti è aromi di spezii di u chef charming. Alcune finder à Madrid sò ancu marcati cù una o duie stele di a guida di restaurants "Michelin". A lista privata di i megliu ristoranti in Madrid conta di più di 150 stabilimenti, quì quì u chjude d'elli:

  1. Botin . In ogni cità hè u più anticu restaurant, in Madrid hè ellu. Ci hè dettu chì u grande Goya hà travagliatu da travaglià quì. Restaurant Botin in Madrid fù apertu in u 1725 è ancu intrinu in u Guinness Book of Records. Pratu di corona - porcu frittu o crastu. U pranzu compostu di trè pratichi per circa € 30-40, in più di pudè esse uffrì un menu Russo. Ogni vittoria sò cuntenti cù l'orchestra spagnola in i costumi nazionale.
  2. «Asador Donostyarra» esiste per un quartufu di un seculu è ha longu statu un locu predilettu per gourmets è connoisseurs di a cucina basca. Eccu alcuni diversi celebriti è a squadra di u Royal Football Club "Real". U risturante hè apertu finu à l'ultimu clientu.
  3. Posada de la Villa - un alloghju à l'estilu di u seculu XVII, un vechju internu cù i piatti di roure, sirvutu cù platti di cobre. U risturante hè rinumatu per i vini di cullizzioni, in ogni visitante hè uffertu offerte un anisi portu davanti l'ordine.
  4. Coral de la Moreria - aperta vicinu à u Palazzu Giuliano in u 1957, un restaurant-flamenco. Spessu trova attuali di sta ballu è musicisti. Ogni sera, avete un maravilloso show, è cum'è i platti principali prupostu si trova un perutu iberico è ravioli cù foie gras.
  5. Sant Celoni hè a creazione di u maestru Santi Santamaría, cun decoru luxe è i primi per riceve stati dui Michelin. U risturante pigliò a cucina catalana com'è a basa è offre una sarrazza di cugliuni cù chalutchi, un tartru dulce, una langosta di lucettura è parechje altre platti appetiteti in u manighjà chef. In l'offerta una lista di vinu exclusiv.
  6. Ramon Freixa Madrid - unu di i pesci di piscitedità piscine hereditarii in Madrid, da a strada, hà ancu dui stati Michelin. U platu da u chef hè cunsideratu langosta, ma u coddu in u ziferanu, u calamar cù l'aneta è l'alivi, l'ostriche fresche, cum'è l'altri perli di u menù, sò sensu magnificu.
  7. Zalacaín hè a basa di l'antica scola culinaria, un locu predilettu prestige per i pulitici è l'affari d'affari. U risturante sustene a perfetta, avete da offra una carta di vinu da u legendariu custommianu di Custodio López Zamarra, è cum'è un pianu principalu pudete sceglie un ragout da u mare, un puddaru in bocca, cun salsa di tartufa, un pato in salsa di cugliera, una insalata di cagiunari è assai più.
  8. Kabuki Wellington hè u megliu pranzu di u Giappunese in Madrid cun una cucina aperta, quì trovi u coddu nìvuru cù patata di tufi, filet di Kobe, cuddinu di bovini in teriyaki, salsa dipping in marinovki è altre maestru. Anu ancu esse apposta una carta larga di deserti è un vignettu perfettu di i vini champagnes.

A gourmets nantu à una nota:

  1. A più impurtante hè cena, i Spagnoli ùn ricunniscenu micca bocelli.
  2. I travagliati da travagliu da una o'clock à a sera dopu à a mezzanine, cafe è bars da 7 ore à 2-3 nozze, i clubs sò sempre à l'ultimu client.
  3. Siesta hè una verità di pughjale, tutti i stabilimenti d'ospiti sò immersi.
  4. Hè benifiziu per piglià un lunch cumplicatu o cena, fate cura à a dimensione di e porzioni.
  5. Piatti di cucina spagnola - gazpacho, jamon, paella, tapas, sopa d'aziende.
  6. Sempre è in ogni locu a punta hè 10%.
  7. Vespri in visite i più boni pubblichi includenu e rivelle è belle bellezza.