Yaboti


Unu di i turisori pendenti di a pruvincia argentina di Misiones hè a Reserva di Biosfera Yaboti. U so nomu interessanti da a lingua di i tribù indiine lucali hè traduzzione literatu comu "turtle". Questa riserva naziunali hè stata creata in u 1995 cù u sustegnu di a UNESCO cù u scopu di preservà è valurizà i risorsi naturali di a regione.

Funzioni di l'area di conservazione di natura

A zona tutali di a Reserva di Biosfera Yaboti hè 2366,13 sq.m. km. Ci sò 119 zoni diffirenti, induve li parchi naturali di Mocon è Emerald sò particularmente populari. Yaboti hè prestu famosu per a diversità di u paesu. A maiò parte di u territoriu hè cupartu da i colti coperto cù selva salvatica. A so alte in certi locali alcuni più di 200 m.

Intra u ghjungle di eternu pò esse vistu è chini di fiuma cù cascati pittorescenti. L'orgogliu di a riserva di a biosfera hè a cascata Mokona. Hè una cascata unica chì ghjera in parallelu à u flussu di u fiumu Uruguay . Mokona - l'unica cascata in u mondu, chì danu à un canyon inundatu à u centru di u fiumu. L'altu di u miraculu di a natura ùn hè micca più di 20 m.

Flora è fauna

U territoriu di a riserva Yaboti hè chjucu cù una varietà di flora è fauna. In a jungla, ci sò circa 100 spezia di pezzi esotica, più di 25 spezie di mamìculi è 230 spezie di vertebrati. I rapprisentanti brillanti di a biosfera sò lourdes, pinos, lianas e altre spezie. In i piazziunità settiche pè u viaghju, i turisti ponu vede nant'à i scurriti più pintoreschi di u parcu.

Cumu à u bioregricultura?

U parc estivali Yaboti da Buenos Aires pò accede à dui maneri. A ruta più veloce si passa à RN14 è si da circa 12 ore. A ruta RN14 è BR-285 furnisce serviziu di ferries, è una parte di passà tramandà in Brasile. Sta rotta à circa 14 ore.