Nature Parc Pumalin


A Riserva Naturale di Pumalin attruva invariabilamenti i turisti chì anu truvatu in u territoriu di stu paese. A data, hà una di l'infrastrutturi più sviluppati in Cile , ci hè un grande centru amministrativu, un ligne rigulari di trasportu regulare, u parcu impiegà capelli appiegati speciali, campings separati è sughjetti.

Storia di u park

Pumalin hà una storia rica è assai interessanti. Ntô 1991, un ecfucicà è l'escalatore ben cunnisciutu Douglas Tompkins hà acquistatu un terrenu di terra abbandunatu in u fiumu di u fiumu Renyue. À quellu tempu, era occupatu in Cile in u salvamentu di i boschi di Valdivian, è cusì fù fattu cundottu cù l'idea di creà una riserva naturali nantu à i terri deserti vicinu à u fiumu Renyu. Tomkins hà principiatu à sviluppà a terra, acquistendu terre vicinu da i pruprietarii. A data, quasi tuttu u tarritariu di u Parcu Naturale di Pumalin hè u territoriu acquistatu da Douglas Tompkins. Dopu l'annu 2005 a risultazione hà iniziatu per riceve i visitori, à l'iniziu di l'attività, era circa 1000 persone à l'annu, da questu nummu ha crescitu di volte.

Chì ci hè interessante nantu à u park?

Lu Parcu Naturale di Pumalin hè situatu in a provincia chilena di Palena, a so area hè 3300 sq.km. Questu hè unu di i pochi parches non-estatali, appartene à una persona privata, in u 2005 era cuncessu l'statu di un monumentu naturali.

U scopu principale di a creazione di questu park hè stata a prisirvazioni di parechje spezii di animali citatuni in u Libru Rossu è i pani salvatichi suttu solu in questa regione. Aghjunghjendu cù questu, l'urdinò l'hà da admittiri un omu in questa natura salvaticu è bella, perchè puderia esse solu cun foreste, monticelli è cascate, indrintu u mondu circundante è ignoratu.

A basa di u parcu Pumalin - boschi di filu di generale, chì sò parechje spezii endemichi chì si trovani solu in questu regione. Per esempiu, solu in questa riserva puderà truvà un arbre bianco periculu, chì hà cresciutu bè in u territoriu, grazi à u clima di questi locu, perchè in l'annu annantu à 6000 mm di precipitazione ci hè quì. In mezu à a vegetazione tra i pezziunati pò qualcosa di truvà una cugliera chjara chilata.

Trà a vegetazione salvatica di u park, pudete truvà ghjeraroli picanti è cibo è prudutti cun prudutti. Micca nant'à u grandu amministrativu amministrativu di u parcu sò i teatri di tissuti cun bancos induve puderete cumprà cuscini è vestiti fattu di lana naturali.

In u parcu in parechji posti sò campings. Pudete vede quì cù a vostra propria tenda o o paghe in u centru amministrativu. In u territoriu di u campingsu ci sò barbecues, toli è acqua. A prossima di u campground sò stazioni medichi. In Pumalin hè un locu turisticu induve pudete rilassate dopu un longu passaghju, è ancu un restaurant cù una culinzia naziunali.

Pumalin si trova in vicinanza immediata di u vulcano Chaiten, dopu à l'eruzione di quale in u 2008 u park era chjusu per i visitatori di dui anni. Hè una di e eruzzioni vulcanichi forti in u paese in l'ultimi 15 anni.

Cumu à u parcu?

Pudete pumparisce à Pumalin in l'estiu per u ferry, chì circula regularmente trà u paesi d'Ornopiren è u parc naturali. L'estiu hè a mellor stagione per viaghjà. U tempu hè abbastanti liggeru senza pezzu longu è ventu gusty.