Torres del Paine


Torres del Paine hè u paese nazionale chilenicu situatu in u sudu di u paese, vicinu da a fruntiera cù l'Argentina. In vista di u mapu, pudete vede chì ùn hè micca una zona verde in Cile . L'aria hè ricca in rappresentanti di flora è fauna, per ciò chì hè assai apprezzatu, è hè tutela di l'autorità. Torres del Paine includenu ancu u Desert Andino, chì hè in caratteristicamente opositu.

Infurmazioni ghjugna

I primi cunfini di u parcu hè statu stabilitu u 13 di maiu, 1959, u listessu ghjornu hè cunsideratu a data di a fundazione. Ma u guvernu Guido Monzinu cuntinuau di scopra u sud di a chile è rassignò ancu u risultatu di l'espieri à u guvernu di u Chile è in l'anni 70 insiste chì l'area di u parcu diventà. Allora, in u 1977 Torres del Paine crescita per 12 mila ettari, in u risultatu di a so zone totale hè diventatu 242,242 ettari è ferma questu, à questu ghjornu.

Oghje a riserva di parte di l'abiti naturali di u Chile, è in u 1978 hè statu dichjaratu una riserva di biosfera. Torres del Paine hè u terzu park per l'assistenza in u paese, u 75% di i turisti sò strangere, in particulare europei.

A riserva hè un cunghjettu di l'uggetti naturali, è u territoriu stessu hè un suluzione unicu. Torres del Paine incù cateni di muntagnoli, valli, rivi, laghi è glaciari. A questa varietà hè difficult to meet in other places.

Fatu d'interesse: in l'edizzioni speziale di a rivista Nazionale Nazionale, a riserva hè chjamata a più bella di u mondu. In u 2013, u situ web Situatu u Turismu Virtual hà apertu un votu favurtu per u più bellu parcu naziunale, per via di a Riserva Chilena hà votatu più di 5 milioni d'usu, per quessa Torres del Paine hè stata chjamata "L'Oise Nustrale di u Munnu".

Ciò chì vede?

U parcivu naziunale hè chinu d'attrazziali naturali, u più notu di quale hè a muntagna Cerro-Peine Grande , chì hè 2884 metri d'altura. Hè forme stantescenti, è ogni parte hà i so proprii unichi. In una parte Cerro-Paine s'assumiglia parechji fabulosi, i rochits astratti nantu à l'altri è sò nubbiati da a neve, à l'altru - hè cutatu da i venti, perchè li sò stati sbicciati.

Una altra muntagna chì attrae l'attinzioni di i turisti hè u Cuernos del Paine . Ci hè parechje beccu acchianu chì sò riflessi in l'acqua blu di u lavu, situatu à u pedi. Foto di Cuernos del paine sò spessu atopati annantu à e cose di magazines è di esicuzzioni di fotografia, chì ùn hè micca faciale fà truvà una muntagna "fotogénique".

In Torres del Paine ci sò parechji glaciari: Graz , Pingo , Tyndall e Geiki . Sò crescenu principamente in a parti cintrali di a riserva. Per vederà, serà necessariu di sopr'à no pocu alcoli, cumpresu u travagliu fiumu.

Fauna Torres del Paine hè assai diversa, in un vastu territoriu vivu: volpe, skunks, armadillos, nandoo chjaru, guanaco, pumas, àcule, ànghjuli, cigni di codduzza negra è assai altri. Uni pochi documenti d'animali ùn puderanu micca esse cusì cunfidendu s'ellu ci era una vegetazione scanty. In a riserva ci sò tundra, enormi boscadi induve i crescenu è i fagiani si cultivenu, è ancu parechji spezii di orquídei.

Turismu

U Paese Naziunale di u Torres del Paine hè annunziatu annantu per centu cintulari di migliori di turisti, un registratu di vitturi eranu registrati in u 2005 - 2 milioni di persone. A riserva naturale offre u so invitati hiking. Ci hè dui viaghji perfettamenti organizzati:

  1. W-track, cuncepitu per cinque ghjorni. Dopu avè passatu, i turisti vanu à vede a serra di Peine è i laghi. U nome di a via hè stata a causa di a so fiorezza, se vi vede à u mapa, avarà a forma di l'lettera latina "W".
  2. O-track, cuncepitu per 9 giorni. A caminata finiscinu in u stessu puntu da induva si cuminciò è passa per a Cerro Peine Grande.

U ghjornu in ghjornu si mette in alberghji di muntagna, ci sò stati rimbursi di alimentazione per un ghjornu. A cucina si face in locu particulari designatu, ma, sfurtunatamenti, ùn tutti i turisti anu seguitu i reguli, per quale chì Torres del Paine hè spessu affettatu di incendi. U primu di elli attestatu in u 1985, quandu un turista nurviziale durante un rupture d'un longu viaghju fù scurdatu è ùn hà micca fattu un cigar. U risultatu di questa fossa era a morte di parechji ettari di boschi. Vint'anni dopu, un turista da a Republica Ceca, illuminava un focu in u locu equivale, chì also hà causatu un focu a grande scala. L'ultimu eventu trèvicu avvene in u 2011 per un turista israelicu chì hà tombu 12 ettari di boschi. Sti fatti sò dite à quasi ogni gruppu turisticu per cunvince per observà e regule di safety è per prutege una natura unica.

Cumu ghjunghje?

Versu a Torres del Paine porta una sola strada - u numiru 9, chì si venga in a stessa città è finisce è e costi di l'estrechju di Magellanu, curriva per tutta a parte di u Chile di u Chile .