Cumu vulete cultivà un mandarin?

À u primu pò esse sorprendu è ancu impossibile cresce una pianta nantu à a finestra, chì aghjunghjera i frutti di u fruttu di valurizazioni. Ma assai pirsuni pigghianu sta dumanda, è dopu à un tempu si divirtenu usendu i risultati di u so travagliu - mandarini dolci è succili. Perchè ùn pruvate per voi? E cumu cresce un mandarin in casa - vi parvaraghju issa.

Cumu vulete cultivà un mandarina da una sumente?

Prima sò avemu bisognu di simanduli, questu, semi. Hè facilitatu ottenehom - vi tocca à selezziunate diversi mandarini riuniti in a buttone. Hè desirabili chì i zecchi erani almenu 5 pezzi, perchè ùn tutti ùn vulianu micca ghjudiziu, ma avemu bisognu di u 100% da u primu tentativu.

Bones prima di cultivà in u locu devendenu esse preparatu. Cumu vulete cultivà un mandarina - per questu embrulanu in giappa oghje è per parechji ghjorni, averemu in stu statu umidificatu. Quandu l'osci inflate è pruveni, pudete prucede à disembarkà.

U soldu più adattatu hè una mischjuta speziale per i citrati, chì pò cumprà in a tenda. Invece, in principiu, pudete aduprà qualchì altra misura ligera di u misgi. Se vulete cocinari bè, pigliate una parte di foglia è foglia è aghjunghje u bagnu è u foglia di humus. Basatu nantu à u mischju turchinu, ùn avemu micca bisognu.

Per fà plantà esse necessariu in una pignatta cù un sistema di drenagiu, questu, cù tocu in u fondu. Per avè i primi rimudimi, avete bisognu di aspittà uni simane, è ancu à un mesi. E in generale, preparate per u fattu chì l'arbre mandarin creci lentamente, è in qualchì volta si ferma. Ma cun cura attentiva, à a fine, pigliate a vostra pruduzzioni d'usi ideali.

Mandarina - comu cura?

A cundizione più impurtante per u mandarin crescente hè abbastanza illuminava per 12 ore per ghjornu. Siccomu a nostra zona climatica ùn pudete vaghjimu di un ghjornu bellu ghjornu à longu di l'annu, avemu bisognu d'una fonti di luminiscenti supplementaria - una lampa di ghjornu o un lampe speziale per i vegetali "Reflax".

Hè impurtante ancu di mantene l'ufficiu umitu d'umidità. Fate a pianta ùn hè micca necessariu, in particulare in l'inguernu. Ma avete bisognu di spittàtelu regularmente e foglie di a pianta cù acqua purificata bè. Oltre, pudete furnisce una mini-funtana o un umidificadoru di l'ughjettivu vicinu à a pignatta.

Per fà cresce una mandarina grossa, deve esse trasfurmata in una pignata cum'è ella criscinu, 3-5 cm più grande chì l'antica. Hè necessariu di trasplantà inseme cù una bagnu di terra, per ùn dà a raghji. Comu fertilizante per a pianta, pudete aduprà te spiky.

Quandu a vostra pianta si sviluppa à 1,5 metri d'altitudine è hè cupartu di fragrancesi di fiori è frutti, ùn hè di sicuru serà u centru di l'attinzioni di tutte e vostre famiglie è i clientni.