Allora hè megliu per pattene à l'agliu?

L'agliu hè una cultura herbáceva è perenne, chì in a nostra latitudine hè cultivatu in tutta a scena. In ogni seccion dacha ci hè sempre un postu assignatu per u so cultivo. Ùn ci hè micca impurtanti di cultivà è cura di sta cultura, ma ci sò parechji reguli chì ponu aumentà significativamente a crescita di l'agliu.

Prima, a qualità di u locu. Un altu pruduzzione pò esse acquistatu nantu à u fugliale rossu è lucale è cun un'acquatità d'acidità neutrali. Ma s'ellu si u solitu nantu à u vostru situ hè carattarizatu da acida di acidezza, pudete desossifizzate cù cendri, a calcina di pezzula o sguardi arrubbati. Sicondantu, l'alliottu prefiere i zoni aperti cun una bona illuminazione. U terzu, prima di cultivà l'agliu, deve a cura di a preparazione di u lettu prima. E questu averebbe da esse attentu.

A necessità di fructification

Ogni cultura chì hè cultivatu nantu à una piezzu specifica di a terra precisa una quantità di sustanzi chimichi è i so cumposti per u sviluppu sanu è u cretu. Sò sustanzi di piantini sò derivati ​​da u tarrenu, aghjustendu cusì. Per assicurà chì a cultura sussegente cumanda cun l'altu rendiment, hè bisognu di sapè o si pò esse postu o devia esse ritardate è nantu à a pianta per plantà e piante chì ponu restaurà a fertilità di a terra. In agrotechnics, stu prucessu hè chjamatu u fruttu. Grazie à u fruttu, u spegnu unilatariu di a tarra hè sclusa. In più di e fragole, u pumadoru, u fasgiolu è di a patata, una sola crescita ùn si pò esse pianificata nantu à u listessu situ, altri chì a struttura è a qualità di u paese si deterassi.

E allura hè megliu per pattene àghjine in modu chì a vendita hè bona? Lagnante sapienice sapi chì sè micca sferitu a cugliera di cipolla (dopu chì a terra fù exhaustata), ùn pudete micca plantà! È ùn hè micca solu chì e cose cultivate pertendu à a listessa famiglia. Hannu un sistema radicali radicali, chistu, cipudiu, è l'agliu tutti aghjunghjenu a stessa capa di terra durante u crisciu. Hè desideratu chì i precursori di l'agliu sò pianti cù e radichi longa. Ancu migliore, se u situ hè statu fertilizatu da fertilizzanti organi, postu chì ùn hè micca cunsigliatu di u vestitu cumu cù friddi freschi immedaneviamenti di sughjera di l'agliu.

Sì i predecessori sò stati influenzati da e malatie o peste, allura a terra si decontaminate, dà un "reste", dopu chì pudete digià a pianta l'agliu. A particularità deve esse cura di a pulitura di u situ in casu di un nematodu di cipolla. Tutte làmpie per questa pesti hè summamente sensibule. Hè vale aureale nantu à i pianti di pianta, resistente à u nematodu.

Selezione di culturi precursori

Cusì, secondu ciò chì corsi hè recommandante di piantà alli nantu à u situ? I megliu predecessori sò tutti prudutti di granu, solu per l'oreddi è l'avena. Queste i piante sò siderati strazianti , migliurà struttura di u sianu. I predecessori di l'invernu bona inclusa i culturi di l'inguernu cultivatu nantu à u forrazione verde (grasses, alfalfa, clover), è ancu squash, squash. Inoltre, pudete cultivà l'agliu dopu à i pepini, nantu à i letti induve sconchi bacca crescienu prima.

Ma doppu di carotti, pudete pattene à l'agliu sulu si ùn ci hè nisun altru viaghju. Cugliale durante u crescita di a so aghjustata a terra, cusì cuntene una bona vittura di qualchi verdura è di frutti cultivati ​​dopu a cugliera ùn hè micca necessariu. Ùn hè micca cunsigliatu per pattighjà l'agliu dopu a patata, ogni tipu di cole è legumi, u zuccheru è a pignatta di a table.

Se considerate tutte e ricunniscenza è e regule per u sdirtenu di l'agliu, a vendita hè stata satisfata, è a famiglia sana pò piacè di piacenu sperimentati cù sta cultura fragrante tuttu l'annu.