Scatula di sotta vapeur

Appena chì a neve fala, prima di l'autri arburi, u bedriddeni chì miranu, chì, sottu a influenzà di a pressione di a radicali, cumincianu à impunite u ghjacciu à u zuccu. Birch sap hè cunzidiratu com'è un magazinu di vitamina è traccia, è di proteini, àciti, polisaccharidi, sustanzi aromatique è tannici. A migliurà a digestioni è a normalizazione di a microflora intestinali , hà a capacità di disolviri pedi in i rizzi è u fianu. Inoltre, u sughjettu di u beddu hè utile cum'è restaurazione preventiva.

Quandu hè u tempu di cullizzioni di sàzzia?

Comu regula, u flussu di sapi accumenza à l'intermediu di marzu, cù u primu chioviu, è dura finu à chì i fiori ciurenu. U principiu di u cullezzione di u so sante hè dipende nantu à e cundizioni climatichi. U zucchero puderia cumincià à flussu durante u scontu di u marchiu, ma se a fretu è falesa, stà per un tempu.

Per definisce u principiu di u flussu di sap, hè abbastanza per fà un spicciele cù un varcubu in un beddu spusatu in u braventu, è se gocce di zuccaru s'apreparanu, pò esse riunificatu finu à a seconda mità d'aprili, quandu u fogli di partiri.

U bughju di più intensivi hè liberatu durante u ghjornu di ghjornu, è à a notte l'arbre "satu". U più bellu ghjornu per u zuccheru hè di 10 à 18 ore. U numaru di toi (da una a quattru) deve esse fatta secondu u dipenditu di l'arbre.

A cullizzioni di zuccheri cumincià cù i primi locu cale è trasfurmà nanzu à u prufundimentu induve u fureste si svilò più tardi.

Chì hè a tecnulugia per a cuglie u so sante?

Per fà u zuccaru, sceglite un arbre cù una corona scattata bè cun diametru di almenu 20 cm è toscola, chop o drill una corteza. A slot o un pirtolu hè megliu fattu à una altezza di 40-50 cm da u pianu nantu à u latru sudu, induve u flussu di sap è più attivu.

Trasvenenu u cuteddu da u fondu fundate sò un burchju in a prufundità di 2-3 cm. Ma se u bedu hè troppu grossu, ancu più più profundo. Pudemu in a slot un ranu d'aluminiu è un apparatu semicircular per aduprà u zucchero d'u beddu, a través da quale si sdruvi in ​​un containeru. À l'àrburu, pudete puru cutucà e rami petite è aghju piglià sacchetti per cullettà u sapore di u beddu.

Ùn tentate micca drenà u zucchinu di un àrbulu, se sia inghjenu l'arbre, pò spusà. Hè megliu piglià cinque litre di zucchero per ghjornu di più di càmmara di cinque litri, è fate cunniscià à morte.

À a fine di a cullizzioni di zucchero, avete bisognu di cura di l'arburu stessu. U apparecchiu per cullighjà u sapire di u bedriddu hè extrazzatu, è u pirtore fattu in a cortezza hè stata chiuchjata cù cera o muscola.