Comu foglie colti nantu à i piantini?

Ogni vucazione di l'uttini di duie suevi di cultivà in u so situ un carru brusgiate per insalate o per u futuru per l'inguernu. Ma quandu ellu ricevenu in i piantini principali, ùn tutti ùn pòbbenu avè u risultatu dumandatu. Dopu tuttu, prima di cumincià a simminzioni, bisognu di sapè chjamate a culomba di a colti in a casa, perchè à u cuntenutu di u pumino è di i pepini, quiddu hè più vegetali.

In quellu mese deveru a colazione di e piante in muddi?

Sta pregunta inquieta ùn pò esse risposta simoslubabymente; tutta dipende di u culdu di u culpu hè cultivatu. Per fà un primu coltu, piglia a sementa in piantini da u principiu à a fini di marzu. Per variità midicina, a simplicità hè impurtante da a fine di marzu à u mità d'aprili, è per variità tardi da a mità d'aprili à a fine di u mesi.

Ci hè una altra variante simplice di calculà a data di u duminiu dumandatu. Comu si cunnosce, passanu 60 ghjorni da u mumentu di l'apparizione di i primi rimesse è da u disembartamentu in u locu. Fighjendu nantu à questa figura, pudete calculate quandu avete da principià a simmu di coltante.

Preparazione di travagliu per a simminzioni

A più impurtante in a preparazione di u paese ùn hè micca di ripiglià a tarra da u vostru ortugrafia, chì hè certamente chjete di patogeni di ogni tipu di malatie cruciferous, à quale a col repose. Hè megliu di travaglià dura in u vaghjimu, per andà à u boscu vicinu, è per cullà una misura di quarunu (turf) è torba di a terra, è aghjunghjenu un pocu humus à questu.

U tarritoriu per u cultivo di e pianti di a colti deve esse nutrittivi, ma in u stessu tempu friquenti è l'aria permeate. Ci hè certu certe trattu in tartini - laburnati in u fornu o fugliale parechje ghjorni in u locu .

Cum'è un desinfettante, a fugliera di lignu ci vole à aghjunghje à u tarrenu, chì impedisce a riproduzione di rotrenza è u ziziu negru , è satureghja ancu a terra cù i microelementi necessarii per u sviluppu attivu.

Trattamentu di zingara

Se u mulinu di e pezze ùn manca un capru spiciale, in quale i pezze sò spustate in una manera ndustriali, anu da esse trasmessi per 5 minuti in acqua calenta perchè - 40-50 ° C, poveru poverò in un frettu. L'acorda finale sarà staghjunali di 20 minuti in una sughjura scura di manganese per una disinfettazione completa, dopu à quale pudete prucede à cultivà.

À quali prublema chì a colti anu piantatu in e piantini?

Hè assai impurtante per ùn cultivà e cose da u crescente di e piante. Per vede i filamenti, hè bisognu di fà bacchi senza più di un centimetru in u profunnu, in chì a pusterità sarà stallata. In u risultatu, a sumente serà in una prufundità di 1 à 0,5 cm, chì avè influiu positivamenti a rata di a so germina, è da questa, in a futura vendita.

Sow the seeds a più spessu in caseddi, affinchendu a distanza da a pianta à proximu circa 2-3 cm è un spaziu di fila similar. Dui simani dopu, pudete aduprà u primu saltu, è altri trè - u sicondu.

Temperatura è regu

Per u cultivatu di col biancu, hè assai impurtante chì a tampiratura chì a sizioni cunghjunate è in u subsecuente era micca troppu altu. Finu à quandu ùn anu parechji frutte, hè necessariu di mantene l'abitazione più di 18-20 ° C. È quandu u ghjovanu rimintu era appressu, a temperatura hè diventata à 15-17 ° C in u ghjornu è 8-10 ° C à notte.

U col avarà a mozza in ogni stadiu di u crescita. Hè dunque, ci vole à praticheghja nantu à un terrenu satuatu. Dopu à a ferraghja, arrizzà per un pocu tempu ùn sarà micca necessariu è a volta dopu avete bisognu à umietà u tarrenu quandu u cima di a terra si s'assicira. Se l'umidità hè troppu, serà necessariu disperse, per a so rapidu evaporazioni da i capi fondate.

Cumu si pitturà Peking e coliflor in piantini?

A diversità di i capi bianchi, Peking è coliflor sò più termofili. Mentri a girmella è in a sesta dopu a tampiratura necessariu per e piante sò da 5-7 gradi più altu ch'è d'alcune biancu.

Perchè u culore è Peking sò colti cun u sistema radicali cusì delicatu, ùn hè megliu micca sottopitettore à scelta, ma pianu à pusà in cuntenenti sputichi, da ellu chì e piantare sò trasfurmati in u terra aperta. Cusì, i radici sò menu disprezziunate, è a culomba ùn si prumove in u sviluppu.