Amatori Maritatu - psiculugia

Per quessa ch'ella sia a ghjustizia, l'omi principienu una mistressa, anchi si elle si sò maritatu è ciò chì un amatori cù casata in verità sò - sò assai interessanti in questi dumande.

Parrannu per quessa chì un ghjovanu sposu sposu à una donna distinta, a maiò parte di u mutivu hè un scopu di sudisfà i so instinti carnale. Ma ci sò altre spiigazione per questu cumpurtamentu.

Perchè chì l'omi l'hanu mistressi?

  1. Ùn ci hè micca diversità . Parechji omi sustènenu ch'elli cumincianu una mistresse micca immedanamenti dopu à u matrimoniu è micca à u principiu di a vita di a famiglia, ma à u momentu chì a so sposa si metti à satisfacceru in u sessu, cusì cerca una opzione approprita nantu à u partitu duva ellu pudemu rializà tutte ciò chì ellu vole.
  2. Fallu fisiologicu è hormonal . In questu casu, a psicoluggìa palesa chì un amante casatu puderà truvà una maestru perchè u corpu hà una disfunzione hormonal o fisiologica, perchè a so attrazioni hè massiccia. Certi omi ùn anu pensatu à avè un affari, ma in certi circustanze e circustanza puderanu forze: a malatia di una muggita o qualcosa più.
  3. U vechju annu . Ogni sapiutu chì una donna hè età assai prima di un omu, cusì un omu cum'è "depredadoru" prova di truvà una opción "fresca" appropritata per ellu stessu è ùn rinunziarà micca una allusion accidentale à qualsiasi sessu. Ma solu di tutte sse cose, un amante casatu per una certa ragione sughjisce in ghjilosu di a so mòglia. Questu hè tuttu perchè crede chì questu hè a so donna, è nimu hà bisognu à guardà.
  4. Mandarina è purse . Di sicuru, parechji anu comprutu ciò chì hè in jocu quì. Sì, veramente, anche un amante casatu, anche si un amante casatu, ùn puderanu micca deduce chì elli sò simplement usendu, sguintendu quantu soldi da elli. Ma, quellu stessu affare maritatu crede chì ellu deve prisentà a so passione cù rigali, cumprà tuttu ciò chì volia per ella, è a pagò boni sessu. Certu, un amante casate ùn pò micca dà u dirittu à a so passioni, perchè crede chì u devu a ella. Ma hè veramente cusì cusì? Di sicuru, in u megliu casu, pò esse, ma micca sempre. In a maiò parte di i casi, a patrona ripudiarà tutte e soldi è dicerà chì ùn deve micca bisognu, è andarà in cerca di u prossimu. E quale resta a li poviri sposatore casatu? Di sicuru, vai sottu a fiancu di a so mòglia.
  5. Educazione . Un altru raggiuni perchè un omu cheghi nantu à a so mòglia hè chì ellu era solu crescitu in u modu equivocale cum'è criatura. Di sicuru, era statu dettu in a so zitiddina chì un omu pò aviri assai donne, quantu cumu vole. Ma, per certu, i genitori scurdate di dì chì a so donna (un solu) deve esse rispittatu è micca micca offènnusi. Questu ùn hè micca applicà à qualsiasi fisiologicu fattori, ma hè un tipu d'educazione immoral.

Hè vale di cunvalia ancu chì e novi parenti chì anuggenu da u matrimoniu, devenu esse avviatu da u temperamentu. Per esempiu, se un omu regularmente esse attuale, e una donna una volta per a simana hè abbastanza, unu pò dicu chì sti rilazioni ùn anu micca fattu, è stanu aspittendu un rombu inevitabbile o una aventura di u cantu.

Invevdu quandu era, è cun quale era un amante casatu, era ancu ghjoveli di a so mòglia. E, anche nant'à un viaghju di cummerciale, hà cunnuscitu una donna è avìanu un attuitu fugiu, l'omu ùn teme micca nantu à questu quì, chì a donna ùn mai ùn sapanu da quessa, è per quessa ella torna in casa cun una cuscenza sicura. Sembe com'è tuttu chì duveria esse.