Ùn avè visitate questi 25 cità ghost, è altre locu horrible!

Puru stràliu chì pò esse, sò assai attrauti da e cità ghost, incarcerati in i terribbili storii è u passu foschinu. Queste siti evoca una quantità di dumanni, iniziu da perchè elli stati scelti da e forze stranieri è chì cuntribuì à u fattu chì quì nimu ùn vole di trasiri.

Questa hè a natura umana, ma hè difficiule da pudemu coproduce a nostra curiosità è micca stinà u nostru nostru fora di u nostru travagliu. In u mondu ci sò cità ghost, induve i turisti si facenu cuntene, ma ci sò ancu punti nantu à a terra chì nimu ùn hè cunsigliatu di visità. Eppuru, sì prontu per sfacciate u vostru sistema nervoso?

1. Isola di North-Brothe

Sta picca isula, disabbitata finu à u 1885, appartenint a New York, hà una reputazione micca bona. Nta l'anni 1890, un hospitalu specializatu per trattà a virulja hè stata mudificata, è u famusu famosu hè Maria Mallon o Maria Tifoidea. Ellu hà vituperatu chì avianu qualchì malatie, inclusi u tifu. Inoltre, malgradu a pruibbizzioni di i medichi, rinunziò di travaglià cum'è coccia. Perchè chì capite u scantu di a situazione, durante u so travagliu in a industria alimentaria, 50 persone anu infected da quì, di quale trè andonu in u prossimu mondu. Inoltre, in questa isula in i 1950ini, una clinica hè stata aperta per a riabilitazioni di addicti di droga. Molti pazienti dìssenu chì eranu stati cuntrullati in contru à a so propria voluntatu. In cunziguenza, molti pirsuni trattati trattatu dopu azione alta di novu ustavanu di droghe.

2. Tavarga, Libya

Sicondu 30 000 persone eranu stati fora di sti locali, Tavarga resta una cità abandunata, induve l'abitanti sò improbabbilità di ritornu. Dopu questa cità, durante un longu tempu, a reputazione di un locu in quale si sfacciava a populazione negra lucali, u locu duva u genocidiu in i razzii chjamati. A data, più di 1.300 anu residenti di Tawarga anu falatu, arrestati. Uni di elli era sughjettu à a sparizzioni furzata. A pupulazione di a cità era torturata, malatatta da a milizia Libia. Allora, assai residenti di Tawarga anu stati battiati cù frasi, tufonate, valdi di metalli, electric shockers sò stati utilizati contru ad elli.

3. Ross Island, India

Originamenti era abitata in u 1788. Eppuru, i cundizioni sfavugati di l'isula pianu à una rata alta di mortalità. Cum'è un risultatu, Ross addivintò un territoriu abbandunatu induve e l'antichi vechji, una iglesia, e stoffa, un edifiziu hospitalu è una grandi piscina hà imbruttatu u folla. In u 1887, una colunia currettivu hè statu stabilitu in u so territoriu. Oghje hè un spaziu disabilitatu, chì i valori turisti visitanu ogni ghjornu.

4. Dallall, Etiòpia

Questu hè unu di i lugares più inaccessibili nantu à a terra, chì ponu solu essiri arrivatu attraversu via caravane, mandati quì à cullà è furnisce u sali. È micca vicinu da questu area hè u vulcanu Dallall, l'ultima eruzione chì annantu à u 1926. A strada, a cima di a temperatura mediu annata (+34 ° C) hè stata nutata quì.

5. Thurmond, Virginia Occidentale, Stati Uniti

In u 2010, solu cinque persone chjamati nantu à u territoriu di sta cità ghisa. Una volta quì a vita era fritta, è Thurmond era una cità di i travagli climatichi. In u piriu di u 19 à u 20 seculu in questa zona era un locu, chì attraia assai visitatori. Ma doppu ca era abbruciatu, a cità si cuminciò à fraccià è in u 1950 hè stata vittata sera.

6. Orodur sur Glane, Francia

Durante a Siconda Guerra Munniali, a populazione pacìfica di u paese ùn era micca distruttu. In u giugnu di 1944, tutti l'omi di u paesi di Orudur-sur-Glan sò stati purtati à i cobri, induve si cuminciaru à sparà. In seguitu, l'omini SS abusonu di quelli chì guariscenu da a creme una mezchea è l'avè firmatu. 197 persone èranu stati ammazzati, è quattru pudìanu scappatu. Ma u più terrible hè chì l'invasori di tutte e donne è di i zitelli eranu chjelu in un tempore ardente. Dopu chì i civili circaru di esce da u crescente edificiu, i tudischi accuminciaru a fustigheghjanu e donne innocenti. 240 donne è 205 picciuttatu era mortu. Solu una sola donna hà survivuta.

7. Terlingua, Texas

Eccu à voi un dendu di u ghost town di Texan, circa chì ci sò assai legends. A principiu di u seculu passava era un paese di travagliu, custruttu vicinu à i mines induve u mercuri era minatu. In ogni modu, cù u tempu, u sughjettu di mercuriu diminuite, i diritti di u travagliu diminuinu, chì hà purtatu à a pruduzzioni di residenti - in circa 1940 ùn era praticamenti nimu in u paese.

8. Kahaba, Alabama, USA

Quandu Kahaba era a capitale di Alabama. Eppuru per u pappu di u swampy è in l'inghjuliatu in u 1825, a parti cintrali di u statu diventò a cità di Selma. È quandu a Guerra Civile avè principiatu, i casi di Kahab funu à decadenza. In u risultatu, u bloqueu furzò a populazione lucali per surtite e so casa. In u 1865 a cità era distruttu tutta di u dilùviu.

9. Essex County Prison, New Jersey, USA

Hè construitu in u 1837, l'anticu bastimentu di a prisión hè unu di i più antichi di u distrittu. Hè cusì riesciuta chì i so abitanti avianu da esciitu Essex. Hè per quessa chì parechji documenti confidenti sò ancu truvati quì. Cchiu` appressu, l'anticu priggiuni divintò una casa per addicti di drogu senza duvè, chì u so graffiti.

10. Kennecott, Alaska

Questa casa di u minerale abbandunata era questu u centru chì cuntrullava l'attività di parechje mines di cogghiu, ma poi li riservi di minerali siccati è à a mità di l'anni cinquanta a cità fù vittata. Avà nantu à e so ronda, pudete vedere solu solu cobre estruitu da a terra.

11. Nova Sidad de Quilamba, Angola, Africa

In questa cità hè un silenziu fantasmagoriu. Nova Sidad de Quilamba hè una nova zona di sviluppu chì include 750 settelli di stanzi d'altri, documenti di scole è più di 100 posti di vendita. Hè situatu in isolation - 30 km da a capitale di Angola, Luanda, è hè distinatu à migliione di milioni chì ùn sò micca apparsu. Imagine solu: u spaziu di custituitu hè 5 000 èttari! Dopu à u principiu di a vendita di u primu batch di 2.900 appartamentu, 220 sò comprati. A causa di questu hè un prezzu assai elevatu è e kundizzjonijiet realità per piglià una ipoteka. In u risultatu, stu microdistrissimu hè issa vacanti.

12. Piramide, u Círculu Articu

Questa hè una vechja comunità manchera chì si trova fora di u Cercle Arctic. Prima era di a Suviètica, ma in u 1927 hè stata vende à l'URSS, chì hà datu i recursos minerali per 70 anni. In u risultatu, i minieri eranu chjusti è a pupulazioni era andatu. Hè struitu chì, à causa di l'affettu extreme, a Pirámide serà una cità ghisa per parechji dicennii anni.

13. Riolith, Nevada, USA

Hè una piccula cità abandunata chì ùn hè micca solu di Las Vegas. In principiu, in u 1905, hè stata custruita in un paese mineratu, ma un annu dopu in cunnessione cù l'expectativa di panicchia di un terramotu chì avianu prubleatu in San Francisco, Riolith s'hè sviluppatu. Dopu chì a ricessioni di u fughjunu d'oru principia è in 1920, a cità era vittita sera.

14. Virginia City, Montana, Stati Uniti

Questu locu era questu 10 000 abbitanti. Iddu, cum'è parechji autri cità americani, era una comunità di minera è, finu à chì i risichi di minerali siccati, e persone cuminciaru à abbandunà e so parete nativu. Oghje, Virginia City attrae assai turistere chì vulianu gudari l'atmosfera di u vechju Wild West. True, qualchdi sustinute chì à notte nantu à e strade di a cità, pudete vede ghosts wandering.

15 Gowan, Washington, USA

Govan era una modesta cità agricula, in quale 115 persone viaghjanu felice. Ma u focu chì accadì cumu cunsumatu solu u mercatu local è a strada principali, per questu quale l'abbitanti lucernani in a ricerca di una vita megliu. Dopu chì l'agenza postaria hè chjesa in u 1967, a cità hà avutu acquistatu u statu di u ghost.

16. Centrailia, Pennsylvania, Stati Uniti

In u 1814, una tavernu fù apertu à u territoriu di Santreilia, dopu l'ingegneru mineur Alexander V. Ria hà pigliatu u disignu di e strade. Ogni annu a cità ciurìu sempri e più. Ci era sette chjese, cinqui hotel, vintze sette sali, dui cume, un banc, una uffiziale postale è quattordine grandi magasins è articuli. Inoltre aqui a funziunamentu di a carbonara. Ma u 1962 fù u principiu di a fine. Cusì, i puteri prucetti à u focu à un viaghju chì ùn era micca stivutu. In u risultatu, u focu si sparse in u burchju in a mioia à l'altri minimi di carbone abbandunati vicinu à Centrelia. Intende à extinguish u focu ùn eranu infatti. À u tempu, a ghjente hà cuminciatu à fà lagnà a deteriorazione di a salute, pruvucatu da u liberatu di monossidu di carbonu. In u 1984, a maiò parte di i abitanti fughjenu a so casa. A still burns fire underground and it's believed that it will ravage another 250 years.

17. Port Arthur, Tasmania, Australia

Questa città australiana si trova nantu à a Peninsula Tasmania. Eccu in u 1833 una cità era custruita, postu chì a fama era a più brutali in u cuntinenti. In April 1966 in Port Arthur ci anu una massacra di residenti è visitori di a cità, durante quale 35 persone eranu muti è 37 ferite.

18. Boston Mills, Ohio, Stati Uniti

L'Amiricani chjamanu "A cità di l'infernu". In ghjiru, ci sò parechje cuntatti in relazione cù l'assassiniali serial, è u cultu satanicu. Boston Mills hè stata fundata in u 1806. Dopu hà diventatu u Parcu Naziunali. Nunda ùn si sapi beni di i so abitanti. Una cosa hè chjara: in casa sò imbarcati, è a cità hè vacante. Ma dopu una sizioni tòxica sutta da barrichi oxidati in u 1986, l'evaporação da quali causò a malatia da unu di i turisti, Boston Mills cuminciò à chjamà una cità chì u guvernu prova d'amparà u fattu di a contaminazione chimica.

19. Santa Maria College, Maryland, USA

Ma l'Amiricani chjamanu e ruine di l'antica università di Santa Maria di u "Home di l'inferu". In u 1890, e so porte si sò aperti à i carusi, preparanu per entre in u seminariu, ma digià in u 1950, u college caduto di funzione. È in u 1997 u focu burned a maiò parte di l'abbandunati edificati, cumpresu l'antichi edifici di u College.

20. Humberstone, Chili

Eccu una cità minera abbandunata, chì si trova in u Desert Atacama chilatu. Quandu fù u centru maiò per l'estrazione di u salti. Humberstone hè stata fundata in u 1872, ma cun risultatu di l'aghjustamentu di riserve, da u 1958 a pupulazione lucale si cuminciassi à surtite i limiti di a cità. Oghje, ellu oxidava, disturbu e ùn pò senza resistenza à e cundizioni duru di u desertu. In u 2005, Humberstone hè statu inscribed in UNESCO World Heritage List.

21 Varosha, Cipru

Quandu era un destinazione turistica populari. Ghjè statu ancu visitatu da Brigitte Bardot, Richard Barton, Elizabeth Taylor è assai altri famosi. In u 1974, ci hè statu un colpu in u paese, per questu quipru fù split in parte greca è turca. In u risultatu, i grechi chì anu visitu in Varos turisticu vìnniru urdinati di abbandunà e so casa, è in u 1984 fedinu à qualchissia per settleme questu quartu. In cunsiquenza, ora Varosha - un ghost, un postu cun asfaltatu craqueru, appartamenti vacanti, induve i balconcani ponu perseguite robba, per a quale nimu ne turnarà.

22. Pripyat, Ucraina

Dopu l'esplosione in a pianta nucleari di Chernóbil in u 1986, a vita in questa cità si firmò. Cù una pupulazione di 49 000 pirsuni, Pripyat a la sira vittime era una cità ghisa, induve mai più per sente a risata di i zitelli. Ci era sempre immubiliatu è dopu parechji dicennii di u so edificu, l'attrazioni anu purtatu da u folla verde.

23. Colmanskop, Namibia

Sta cità si trova in u Desert Namib, chì hè 10 km da a costa atlantica. Una volta un tempu, i diamanti erani truvati quì, è parechji anni più tardi Kolmanskop fù custruitu in grandi casoli. Hà avutu una scola, un hospital è un stadiu. Ma a riserve di u fossili sparsi rapidu e, in cunsiquenzi, per e cose duru (mancanza d'acqua, sempre di sundressa), a populazione abbandunna di sta cità.

24. Agdam, Azerbaïdjan

Dopu à u collapseu di l'Unioni Soviètica, Agdam smintevi in ​​u caosu fruttu di l'apparizione di a Repubblica Nagorno-Karabagh. A guerra accumincia è a cità hè stata cunfitti. Quandu sò stati abbitati 40.000 pirsuni, ma da quandu Agdam a pocu aghjustau migghiori di e so abbitanti. Dopu, i suldati armeni anu distruttu tutte qualcosa chì, almenu, ricorda quarchi cosa di a vita quandu fervogliu quì. Avà hè una cità ghastata chjesa cum'è rubble, chì l'armata armenia utilizeghja cum'è zona buffer.

25. Isla de Las Munecas, Messico

Dopu a so moglia è u zitellu, Don Julian Santana trasfirìu a una isula disabbitata, chì si trova vicinu à u Lavu Teshuilo. Ci hè un rumore chì una zitella affucò davanti davanti l'ochji. Per fà u so memoriu, hà coltu raggetti per 40 anni è penduanu alloghju à l'isula. Oghje, nantu à u territoriu isulanu, cintunari di i ghjoculi disfigurati pò esse vistu in tutte e cose, chì e cundizzioni di e cundizioni climatichi avà è u tempu ùn anu convertutu in qualcosa scuntariu. Ironicamenti, in u 2001, Julian Santana fù truvatu affucatu in u stessu locu duv'ellu duvere, quand'ellu sustene, una picciuttedda hè mortu.