12 tottori fascinanti in a superficia di a terra

I meraviglie di a natura!

I posti più attrattivi in ​​a terra sò certe montagne è oceani. In ogni modu, certe volte, almenu, a popularità hè guadata da cavities chjeni d'acqua o micca. Eccu aghjunghjenu i tocu più incredibbili nantu à a superficia di a terra, per diverse motivi hanu acquistatu fama.

1. U Great Blue Hole, Belize

Unu di i siti di scuperta più pupulari per u scogliu di scrittura hè u Great Blue Hole, famosa da l'espluratore francese Jacques-Yves Cousteau. Hè quellu chì primu ghjunghje à u fondu di u cavallu, mette a so prufundità (120 m) è scuprite à prufundità un sistema di caverne cù stalactiti massivi. Prestuunamente un furore rotulante cun un diametru di più di 300 m hè un funnel karst formate durante l'ultima era glaciale. Quì ùn sò micca cori e spezie aggressivi di i tiburoni, cusì chì, anche a distanza relativa da a civilizazione (96 km à a cità più cercana), u Grande Hole Blue hè particularmente populariu trà l'amatori di diving.

2. Hole Glory, Monticello Dam, California

U duminiu Monticello, custruitu annantu à u situ di l'cità inundatu, hè famusa micca per u so diminuinu, ma prima di tutte l'embutimentu più grande di u mondu di dumping acqua. Dopu un diametru di 21 m, passa 1370 metri cúbichi per secondu, chì permettenu mantene u livellu d'acqua ottimu durante a staghje in chiuvuli. In u damu tutti i medii di sicurezza imaginate sò presi per prevene à e persone di truvà vicinu à u funnel.

3. Embudo Karst di u Mari Mortu, Israele

U crescenu i sviluppu di a pupulazione è u sviluppu di a industria kimica sò i motivi principalità per l'apparizione di enormement fallimenti longu a costa di u Mari Mortu, in u territoriu di u Parque National Ein Gedi. In u mumentu sò più di 3000 solu funègliu cunnisciutu, è quante parechji fugliali - nimu ùn sà. Inoltre, u so numeru hè sempri crescente. Specializatori attribuiscenu questu primu à a dimenzja intensiva in u livellu di u Mari Mortu (circa 1 m per l'annu), causata per un certu di ragiuni, a principale di quale hè l'usu massivu di a principal artery à l'acqua di mare - u fiumu Jordanu - in a meliorazione di a regione meridionale àrida è com'è a fonti principali di l'acqua piglia in una parti densamente populosa paese. L'acqua salata abanduneghja, è l'acqui fresca in u sorghji da a prufundità di a terra, scumpressendu i caprini di u salitu, u risultatu da quale buleghji formanu sottu à a superficia, chì face i falli. A dimensioni di qualchì amaze - in un tali funnel pò incuntrà un edifici di ottu stori.

4. "Hell", Chine

Unu di i posti più seduzente nantu à a terra hè a grandi depressione naturali di u mondu Tianken Xiaozha, situata in una di e provinziali centrale di a Cina. Dimensione di u dipi sò impressiunanti: 626 m in largu, 537 m in largu, è di 511 à 662 m in prufundità. Inoltre, l'embiu di i muri, chì serve com'è un attrattu atractiu supplementu per i turisti estremi. In una di e pareti abbastanza hè custruita una scala, 2800 passi di u quali pianu à u fondu. Un fiumu sottuuranu cù una durata di 8,5 km u longu di u fondu di u funnel karst, chì veni à a superficia solu quì. Invece ancu chì u "inframu" furmatu 129 mila anni era ben cunnisciutu à i residenti lucali, i scientisti è u publicu scrittu da stu fenomenu naturali stupidu solu in 1994 durante a circustanza di circunità novi per a ricerca di speleologici britannichi.

5. U fallimentu di Brimma, Oman

Stu locu hè noturiale per a so biddizza straordinaria è u splendor, per quessa chì ùn hè micca surprisante chì atraisce assai turisti. Stunning bowl of limestone is filled with purish water blue, chì si pò vedà salvu in i ritratti. L'autorità cumunali anu decisu di turnà u fallimentu in un parc aquàticu per attruvarà i amatorii lucali è lucali in nourriture in un locu pittorescenu.

6. Bingham Canyon, Utah, Stati Uniti

Hè megliu cunnisciutu com'è u preziunamentu di copper di Kennecott, a quarera più grande di u mondu hè situatu à u suduveste di Salt Lake City. I so dimenisuni sò sbuchjate: circa 1 km inchjude è 4 km d'allampione! Se i dui grattaciuni di l'Imperiu Statu statutu sò apilati nantu à l'altri, ùn anu mancu arrivà finu à u cima di u pitottu da u fondu di u pitottu. U prepositu, scupertu 110 anni fa, still works, rinuncendu à 450 tonne di roccia per ghjornu.

7. Duru Pitbullu, u Bahamas

U sicondu pezzu blu più in u mondu hè statu vicinu à a cità di Clarence in Long Island. Eppuru chì a maiò parte di sti depressioni naturali anu una prufundità circa 100 m, u burugu biancu di Dean supera stu paràmetru più di duie volte, chì abbanduneghja 202 m hè distinatu da una struttura pocu cumuna: avè un diametru di 25-35 m vicinu à a superficia, a depressione espansione considerablemente è à una prufundità 20 m righjunghjanu à un diametru di 100 m, furmendu un tipu di cupola. Purtatate trà l'amatori di u scuba diving è u scubadiu, u burru bulu di Dean, però, hè notu novu in a cità lucali: si dici chì a so creazione ùn era senza l'e forze maligni, è u bugiarru cunzinu pò rigalà in u gruppu fissotu.

8. "Portes di l'infernu", Turkmenistan

Stu crostu, più com'è u paisaghju di una catastrophe film, cun diametru di 60 è una prufundità di 20 m, hè stata pruvvista di vint'anni 45 anni. Tuttu si cuminciò à 1971, quandu i giocologisti scupriu un campu di gasu sottumanti. Quandu i perforatori principiavani, i sviluppatori sò vinuti per una caverna subterranea, chì u risultatu di quale tutti l'equipaghji, cumpresa a rig, cascàvanu suttastanti, è un vacanze chjusu di gas furmatu. I geologi ùn ùn pensanu micca di qualcosa più bella chì cumu fà u focu à u gasu per continuà u travagliu. Hè stata pensata chì si lampassi in quattru ghjorni. In ogni casu, sò digià 45 anni, è u focu ùn esiste micca difenda. A superficia entera di u cràcculu hè cuparta di antichi torchi di tuli dimenisuni, qualchissimi di quali scontri 10-15 m.

In u 2013 U culleghju canadianu George Coronis hà sappiutu à scinniri à u fondu di u cràcculu, induve truvò e battisani chì ùn si saranu micca in nuddu àutru nantu à a superficia di a terra, è in u focu infernalu.

9. A Big Hole, Sudafrica

A crescita più grande di u mondu, scavalcatu senza l'usi di machina, era quandu u campu di diamanti più riccu di Kimberley, esse aghjustata. Tra u 1866 è u 1914, 50.000 minatori prumove 22,5 m di tunnillati di terra cù pagliaghji è pezzi, extrudendu 2.722 kilogrami di diamanti per 14,5 m di carate. À u listessu tempu, una furia cun una larghezza di 463 m è una prufundità di 240 m hè stata furmata. Agora u fondu di a cava hè chinu d'acqua à una prufundità di 40 m.

10. "Fallu di u diavulu", Texas, USA

Un agrumu intruducidatu di 12 à 18 m uttene l'ingressu à una grandi sala subterranea finu à una prufundità di 122 m In a caverna Ci hè una culonia di l'animali più veloci nantu à a terra - bastone di u tipu di diminutivo brasiliano. Questi animali petitsi à 9 cm longi è pisanu solu 15 g pò esse a prumuzione di a voce di voce horizontale à 160 km / h. In u "Failure di u Diavulu" hè stallatu sempre di circa 3 miliuni di sti mammiferi incantevuli.

11. Guatemalan failure, Guatemala

In u 2010, in a capitale di u paese - a cità di Guatemala - un colapsu subitu da a terra, chì assorbia una fàbrica di trepisade è creò un periculu per l'edificazioni vicini. Un aghjimentu annantu à u diametru di 20 m hè una prufundità circa 90 m Una combinazione di fatturi naturali è antropogènesi hà comportatu un fenomenu periculoso: inundazioni causati per l'Uraganu Agatha, eruzzioni di u vulcano Pakaya vicinu à a cità è a fuga banale di a materia di puriste.

Stu fallimentu era micca u primu fenomenu in Guatemala. In u 2007, a cità hà sappiutu un colapso simili di a superficia à una prufundità circa 100 m.

12. "U Lavu di a Morning Glory", Wyoming, USA

Un bonu voiu, una primavera geotermica fugliale di acqua, hà avutu u nome da causa da a so similarità à a fioritura di u bruciatu, chì in i Stati hè chjamatu "gloria di a matina". In u iniziu, u pianu era culuritu blu in u centru, in u locu più prufunditu, chì anu torna giaddu annantu à u ghjàllicu nantu à a periferia, è ancu in petioles di cunvolvulus. Ma à pocu tempu, duvutu per i turisti negligenti chì culletendu e munzieddu in l'acqua, a fonte chì alimenta u geyser hè stata impulsa, chì hà purtatu a ripruvisione incontrolata di bacteriasi è un cambiamentu in u blu à verdu è u amaru à l'aranciu. A prupietà da a surgente, ancu un segnu cun avvistà annantu à a bisognu di u trattamentu attuali cù u risciddu di cambià u nome à a "famiglia perciata".