Mentre chì e persone di e piramide egizianu sò revelati - ùn eranu mai tombi di i faraonu!

I piramidi sò a carta di visa di l'Eggittu. Pruvvidenza chì i piramidi di l'Eggulu anticu eranu custruiuti da stranieri, eranu scandali ...

Per parechji anni, i stòrici sò incondizzjonamenti cunziddi chì i piramidi hà un locu di funeral rituali di i faraoni, è qualsiasi altra versione hè statu presentata cum'è scientifica. Ma cù u sviluppu di a scienza è a tecnulugia, l'approcciu di studià e piramidi hà cambiatu: era pussibule scopre fatti in burdichi micca fatti nantu à elli, cambiantani idee anziani nantu à sti monumenti stupenti di l'architettura. Oghje ancu a scienza ufficiale ùn nigava chì i piramidi realizanu e funzioni, chì e tecnulugii muderni anu solu una idea apprufittiva ...

Chì site avianu attu tistimuniarimenti circa li piramidi?

Discussion of any religious buildings was a kind of taboo in antiquity: a versione ufficiale per satisfacer l'interesse di i servitori in l'Anticu Egittu chjamatu a creazione di vultuli funebri per u rapprisentante di i dii in a Terra - u faraonu. Cusì, ùn era micca fàcili di truvà tistimoni à u prucessu di a so erecció.

U primu di elli era Erodotu - hè cunsideratu cum'è l'autore di a legenda chì i piramidi èranu custruiuti da i servitori. Hè ricurdatu chì trà vintimu centu mila obreri sò stati involutati in a creazione di e tombi in tempi diffirenti. Eccu quì vene a prima contradicción, chì ùn pò micca esse spiranza senza cura. Erodotu dice chì per a custruzzione di l'Esfinxe solu, per esempiu, 2.3 milioni di pezzi di pietra chì pianu 5 tunnellati eranu drentu. U ghjornu u travagliu stallanu 300-350 unità, chì significheghju micca piglià più di pocu minuti per trasfirià un pezzu. Cosa forza aveva avè a ghjustizia di trattà cù stu sforzu fisicu?

L'anticu historiadoru egizianu Manefon, chì stava davanti à u nostru tempu, era un realistu è ùn volenu scrivite storie, com'è Erodotu hà fattu. In u so libru titulatu "A Storia di l'Eggittu", hà dettu chì 10.000 anni fa in Egittu hà visutu i dii chì trasladonu e piramide di l'Eggiani. E parolle di Manefon sò cunfirmati da a stile di inventarii erettu à l'intrata di a pirámide Cheops. I erogoghi di dicenu chì l'estatua di l'Esfinge hè stata restaurada dopu e chiuvuli chiuvuli chì lavò u so fundamentu. Ma l'ùltima volta e chiuveri chjassi in questu paese eranu 7-8 milla anni fà! Quandu i so ghjudizii si intarissianu a stazione, u guvernu egizianu urdinò à u muru chì era muratu à u muru di u Museu di u Cairo.

Dettalji di a custruzione di i piramidi, chì nimu ùn ponu truvà spiegazione

Ci sò altre sfumezza chì pruvà chì i pratiche ordinali ùn puderanu micca creà piramidi. Contrariu à l'ipotesi chì l'egiziani anu avutu sapè spécialementu cunnisciutu più tardu, l'annu ùn passava, perchè e luminu di a scienza ùn puderanu micca truvà refutazione per elli. A versione chì i strutturi di sta scala sò stati creati unicamente cum'è memoriale à i repertorii difesi, inizialmenti ùn sanu micca assai plausibile.

Non-detectore si trovani accuminciannu cu lu materiale utilizatu per a custruzione. Questu hè u graniticu minatu nantu à a cantina d'Aswan duranti a storia di u Regnu Antico. I mura di a cantina sò lodi à questu ghjornu, chì significheghja chì u granitu hè stufa cù l'aiutu di un labore di laser o di diamante, chì grinds a petra à u cuteddu. Hè statu statu statu pruvatu chì l'egiziani ùn pussanu micca sti strumenti di travagliu. Tuttu chistu cunfirma chì l'egiziani ùn anu micca custruitu piramidi: i restauraru per mantenenu un presentativu presentativu di l'edifici.

A tècnica speciale di a sezzioni mutazione era ancu usata in u stadiu finali di a creazione di e piramidi. I taglije trà i blocchi di e piramidi di Cheops, Chephren è Joser sò perfezi sfulete, chì ùn puderanu micca statu creatu da a sola utilliertà di l'egiziani - un vetru di cobre cù spingi stampati. Nant'à e blocchi pò truvà i traces of the drill: u diametru di u pirtusone ghjuntu da questu hè di 2 a 5 cm per medio. Perchè l'egiziani, se veramenti sapi furmà è molre una petra, ùn hà micca trasfiriu sta sesta à i discendenti?

A basa di assai piramidi hè stata di rocci naturali. A basa di a piramide di Cheops era una roccia, chì a alte hè di almenu 10 metri. A so basa hè una forma quadrata ideale è hè orientatu à tutti i quatre direzzione di u mondu. Cambiamenti in a crosta di a terra sottu pruvucarà chì a piramide hè stata "volta" in l'antichità: cambia a locuità di e cantone senza fatturi naturali esterni.

True theories about piramidi chì anu statu amurusu durante parechji anni

I scientisti ùn esce micca di u publicu u fattu chì, cù a percepzioni di u tempu è spaziu per a ghjente, u truvazioni in a piramide hè pocu cumuni. A cumpusizioni chimica di l'acqua quì varia è hè smachja di bacteriasi patogeni, i cutidianu sò affacciati nantu à una petra semplice, è u cursu di u tempu pari chì era lento. In u locu oculatu di a piramide di Cheops è di a piramide, scupertu annantu à l'scavi di u tèmpiu indianu di Teotiukan, i plachi di mica cun versi sputichi prufessiati mecànicamenti sò stati trovi. Mica pò esse un trasmette di l'energia è l'informazioni, ma sta casa hè scupertu solu un paru anni!

A cunghjettu chì a piramide pò serve è si serve cum'è portal à altri mondi è dimensi hè cunfermata ancu da u storicu Manetho. Insistiu chì alcuni di i piramidi sò donati à l'Egiziani da i dii Osiris è Isis, chì l'utilizonu à scinniri à a terra. In i piramidi eranu guardati articuli rituali, un toccu à quale puderia pudè aperta u portali o invoca criaturi da u mondu d'altru.

Nantu à u muru di u tempiu Teotihukan in Messico, induve in l'antichità è ùn sèntenu micca riguardu à i faraoni, insearchi di cuntenutu simili anu truvatu. In u 1927, una spidizioni scientifica pigliò un capelli di quarziti puliti da a piramide. Dopu à 10 ghjorni tutti i membri di l'expedizioni morse una dopu l'autru in certi cori. In seguitu, altri cranii sò stati truvati, l'urìziu di chì nimu pò esse spiegà à questu ghjornu, è quelli chì l'truvonu seguitavanu i membri di a prima spedizione.

Sì u Maya in u Messicu è hà fattu l'esse di l'altru munnu cù l'aiutu di i cranichi, e l'egiziani anu una macchina di tempu. In u principiu di u 2000, ieruglifi si trovanu in a pirámide di Cheops, chì parranu di petri, cù quale pudete passà à u futuru. Trè anni dopu, sò trè pedigghi si trovanu, nantu à u pianoforte di a sipurtura, a tampiratura chì hè 2-3 volte di più di a temperatura di l'altri petri. U fruttu radiata da elli hè ancu da u caldu di u veranu: i metudii di a temperatura dimostrau chì ancu cù l'ardenti di petri in u caldu di meziornu, quattru blocci di granite anu persu frutti di ghiaccio à u toccu. Li sciuminità ci sò solu dui ipotesi in u so cuntrettu: o i petri sò in una stessa dimensione, ma piglionamu a temperatura di l'altru, o oculonu l'ingressu à a stanza induve li liggi assicurate diverse di a fisica operanu.

A seconda viable teoria di a funzione di i piramidi hè a so utilizzazione cum'è una antenna o un signalu chì riceve u puntu per a civilizazioni extraterreste. A piramide stessu hè simili in forma à u cristalu è u stessu matre trattatu in a forma di un tetraedru impone in u so decoru. Piramidi sviluppanu a signal transmission, è i cristalli di quartz can serve di carburante cun una longa vita di serviziu. In i scrolls egiziani di l'antichità, ci sò parechje casu di evidenza chì u cunniscenza di l'appiecazione di u cristalu hè statu oculatu da l'umanità finu à chì hà amparatu da guadagnà u malviziu.

In supportu di sta supposizioni, i scientiferi truvaru e piramidi nantu à Mars, chì oghje hè cunsideratu cum'è un pale viable. Una spidizioni hè stata preparata per u dispatch per colonizà u pianeta, i volontini trà i so abitanti di a Terra sò stati recrutati. Chì se a l'arrivu trovanu li resti di una civilizazione chì ùn hà sappiutu di scunfà u male in u pianeti rossi?