Mnemoniomichi per Preschool children

Sfortunatamente, ùn hè micca sempre pussibule per un zitellu à domicilià un significatu significativu in u modu chì dettu, per una varietà di razze. Frà tutte e numerosi modi per aiutà i zitelli apprarevanu di parlà bè, un locu spiciale hè occupatu da mnemonotecnica per i pre-maistri.

Ùn sò micca tutti i parenti sò cunfurmati cù questu cuncettu, ma in a pratica tornerete chì u sviluppu di u discorsu di i zitelli in i preeddi in più di i mnemoniomichi ùn hè nunda più ca l'impresa associativa. Cù l'aiutu di elli, i genitori, senza l'intelligenza, amparanu i so figlioli, fàcenu fà leghje i libri in versi, accumpagnati da imaghjini, chì insignava quatrains com'è "ogni cazadoru voli à sapè ...", è simili.

Mnemonica tecnulugia per i preestrieri

I scientisti chì osservanu i pre-maistri cun un lag in u sviluppu di parlà coherente, truvaru chì l'usu di a mnemonizia in elli accumora significativamente u ritimu di l'aprenu. Dopu à quelli, i sti ziteddi, chì anu un vucabbulariu pocu, sò spessu prufiteghjanu cun un arrangiatu coherente di e parolle in a frase, cù a difficultà à ricurdà e parolle.

Ci hè parechji libretti nantu à i mnemoniomichi per i pre-maistri, per quale tutti i prufessori prufessiunali è i logarmenti di i terapeute sò impegni chì anu faciule, ancu i genitori. Ùn hè micca difficiule di maestà in tutti. Per migliurà a mimoria di u zitellu, a so attinenza è u pensamentu imaginariu pò inizià cun metudu simplici / quì hè una lista raccolta di libri è metudi per mnemoniomichi:

  1. Т.Б. Polyanskaya "U usu di u metudu di mnemonie in i stori di amparà à i zitelli d'età in furmagliu".
  2. Mètudu di Ciceroni.
  3. U metudu di Aivazovsky.
  4. U metu di Ushakov.

U sviluppu di mnemonichi hè statu travagliatu da i prufessori cum'è TA Tkachenko, E.N. Efimenkova, V.P. Glukhov, Т.V. Bolshova.

Mnemonichi

Ricurdativi di rimmi ùn sò micca tutti i zitelli. Ma sta capacità perfettamente sviluppa memoria è hè assai utili in i scoli d'anni. Hè bisognu à sculaccià, o ancu megliu, stampate cartone chjucu cù imaghjini chì vi cunnessu e parolle da u versu.

Birdie, birdie (stampa cù l'uccelli),

L'acqua (catu cù l'acqua),

Saltendu da a filiera per mè (stampa cù un ramu d'arbre),

Vi daraghju e soie (u zitellu riisceranu i grani in terra).

Dopu avè guardatu à i libri di i zitelli, pudete truvà chì ogni fila hè in u so propiu stampa. Ma per ùn avè micca circà i libri in a magazzini, pudete fà per elli. Cusì, u zitellu si ricorda rapidamente a rimi è in u corpu perchè alloghju à l'estensioni in i segni necessarisi, accumpagnà u prucessu cù un poema.

Mnemotoblitatu

Pudete cuntà un conte di fata cun una tassa semplice. Hè divisu in u numaru di settori necessarii, quellu chì hà a so propria schematica. Parolle per elli pudemu esse in forma di verse o in forma di un conte di fata. Per esempiu:

In u giardinu rose turnip (una foto di turnipii). U babbu hè vinutu nantu à un carrettu à vindemii (carrettu cù un cavallu), è quì ci hè ancu un furore (una imaghjini di u bravi). Avio suggiò chì l'oghje piglià e cime, è e so radiche (una scuma cù cimi è napoli). L'ucevule pruvò a cima è si fate in folla (l'imaghjini di un fugliu anghjulatu).

Mnemoniomichi, usati in a currezzione di parlà di i zitelli in prelogu hè assai diversu. In più di i tavule è i pueta, pò esse storii in imaghjini cù i discurti, invece di quale anu stampatu l'imagine. O pudete utilizà ghjochi per stabilisce a secunna (vestiti, crescritti, etc.). I vostri ghjè veramente amu stu prughjettu di u ghjocu chì durante u quale, senza avè notatu, maestru di u discorsu cumandante.