U sviluppu di parlà coherente in i zitelli in prighjilla

Cum'è un zitellu crisciarà, i genitori sò inquievuli nantu à u sviluppu di u so pensamentu creattivu, u pensamentu, di a lògica, è spessu miss un detrattura impurtante quant'è u sviluppu di parlà coherente. Spessu, i genitori partenu da a cunvenzione chì i ziteddi, vighjàvanu, anu da apprendre indipenutu à spressione i so penseri coherentemente. Ma questu ùn hè micca cusì, u zitellu tocca aiutà à stabilisce connexioni lochi in u so parolle. Per questu, ci sò assai eserciti, chì avemu da scrive in stu articulu.

Chì ghjè un parlante coherente?

U discursu cunnisciutu hè a capacità di un zitellu per espresi i so penseri vivu, in forma, senza distrazzioni per dettu innecessarii. I principali tipi di discursu coherente sò monologichi è dialogichi.

In u dialogu, i sentenzi sò monosíl·labuli, sò chini di intonazioni è interjections. In u dialogu, hè impurtante di formule e vostre preghjudiziu è di ricerca risposta à e quistoni propie da l'interlocutore.

In a parolla di u tipu monologicu, u zitellu deve parlerà in figurazione, in emozioni è in u stessu pensamentu di tempu ùn anu esse direttamente senza distrazzioni nantu à u dettu.

Formazione di discorsu coherentu in i zitelli in prelogu

U metudu di u sviluppu di un discursu coherente ùn privilighja micca solu l'insignamentu di u zitellu a cumpetenza di a presentazione lògica di i pensioni propii, ma ancu di ricustituzione di u so vocabulariu.

I principali di u sviluppu di parlà coherente sò:

In le lezioni cù u zitellu, pudete aduprà i mezi di più adattate per a so età è interesse o combina.

I ghjoculi per u sviluppu di parlà coherente

"Dìdi qualessu?"

U zitellu hè statu un oghjettu o ghjocu, è deve descrizzione. Per esempiu:

Se u zitellu sia chjucu è ùn pò micca discrìviri u sughjettu in u so propiu, devi esse aiutatu. Per a prima volta, i genitori poni indipindentamente u sughjettu.

"Scrivite un ghjucatu"

Avalia gradualmente, eseriti ponu esse cumplicati aggiuncennu novi signi di oggetti è espansione.

Prima chì u zitellu deve dettu qualchì ghjucate di animali è descrizanu.

  1. Un ziteddu hè un animali chì vive in u boscu. A volpe hè capiddi russu è una cuda longa. Ella si trova altre animali petits.
  2. Un lebru hè un picculu animali chì salta. Ci sò carizzi. A lebbra tenia oraghji longu è una cuda petite.

"Guess Who?"

Capisce un ghjocu o un ughjettu sottu à a so mamma, u descrizzione di u so zitellu. Sicondu a descrizzione, u zitellu devi esse ciò chì hè solu u sugettu.

"Comparison"

Prima di u zitellu hè necessariu di fà parechji ghjoculi d'animali, ninanuzzi o autucane. Dopu questu, hè datu u compitu per paragunate.

Per esempiu:

Eserciti per automatizà i so in un parlendu coherente

Se u zitellu hà sempre parenu i sonu particulari, in l'insignamentu di i zitelli di sta parlante coherente, unu pò ancu participà in l'automatizazione di sonu.

In u ciculu di esercizii, ancu in l'annunziu precu, u principiu cunsiste à studià u materiale da u simple à u cumplessu.

Prima di automatizà u sonu predilettu in un zitellu, hè necessariu d'appressu in modu appiccicatu per u dettagli isolato da l'altri. Questu avete aiutu articuli articuli. Hè impurtante ricurdà chì hè impussibile d'insignà u zitellu, in una lezzione, a pronuncia di sonu similar à l'altri o di appartene à u listessu gruppu.

"Call"

U zitellu face cartucci cù imagini. Solu ci vole à esse oggetti o animali, in nome di quale ci hè un sonu automatatu. Se u zitellu pronuncia u sonu bè, dopu a carte avanti hè statu cuncessu, è se sbagliatu, l'adulte chjamà a campana.

"Watch"

U zitellu hè datu a cumpagnia di difende una parolla cù un sonu automatatu quant'è tanti volte com'è a freccia nantu à u reluveru mostra.