Un anu un annu ùn dorme sanu à a notte, spessu si spende

Cume ferma a ghjovanu omi anu a sentu: "Espera un pocu, sarete un annu, è vi sarà più faciule per voi". Infatti, i primi 12 mesi di a vita di u so nidu nascente per ellu è i so parenti, com'è regula, sò assai difficili. À u primu, u mulinu hè torturatu da u colicali intestinali forti, perchè ellu chianci in a notte senza fine. Dopu à 6 mesi vene un longu periudu di dentali, quandu a mamma è u zitellu ùn pudere micca sughjate bè.

À u primu anniversariu in a maiò parte di i situazione hè normale. U sistema nervuali di u zitellu da questu tempu hè diventatu u più forte, è i prublemi di salute più prestiti sò più frequenti. Intantu, spessu una ghjovana mamma ùn sarà più faciule. In certi casi, l'annu passatu ùn hè sempre dorme sanu à a notte è spende in spiegazione, è i so genitori aghjustati ùn sanu più ciò chì facenu. In questu articulu avemu dettu qualcunu chì ponnu cuntribuiscenu à questu, è ciò chì facenu à mamma è dadu in questa situazione.

Perchè u volu d'un annu spessu si spende a notte?

Un zitellu à l'età di 1 annu spessu si spende in a notte è chianci per i razziò seguenti:

Chì si un criatu di un annu si sveglia à a notte ogni ora?

Prima di tuttu, hè bisognu di creà cundizioni cuntezzione di temperatura per u zitellu. Inoltre, ùn abbiate micca u zitellu cù una manta - i picciotti chì anu amatu chì in un sognu anu senti senza liberu. Hè vale a cura di un pappagallo di qualità chì ùn hè micca rintrunà a cutiddia dilicata di i migghiori è ùn ùn manca.

Sì u mutivu chì u zitellu constantemente svilicatu, hè cupartu in ogni maladìa, utilizandu a medicina appruvata. In particulare, per sguassà i sintomi di u prucessu infjammatori è di calmà u zitellu pudete e vetbi viral omeopatique Viburkol .

Certi picciriddi puderanu esse benefiziu da un sonu cumuni cù i so parenti. Ùn pienze micca chì u zitellu hè digià già grande, in questa età hè sempri ligatu cù a so mamma.

Finalmente, se nisunu di i cunsiglii supra avete aiutu, è u zitellu persone sempre ogni ora pè svegliate cun un chiancinu, avete contactatu à un neurologistu per l'esami necessarii. Forsi, u zitellu ùn deve trattamentu cumplèttu sottu a tutela di un medico.