Encausticus - class maestru

A storia di l'encausticismu o l'arti di disignu cù a cera torna à i tempi antichi. I primi travagli di l'arti creatu in questu modu rivenutu in l'era di a Roma Antica, ma a tecnulugia di u prugettu cù cera calda ferma parechje longu un misteru dopu sottu sete fossa. I primi tentattivi di rinviviscia l'arte antica foru fatti in u mezzu di u seculu XVIII, è in a fine di u XXu seculu avia una terza onda di pupularità di l'encausticismu. Oghje, questu artu hè tantu populari chì in vendita ancu parechji spezii sò venuti per creà pintures in a tecnica encaustic in casa.


Enkaustika - una classica maestru per i principianti

Questa classa maestra nantu à l'encaustic hè utilità à i maestri di u principiu, facenu i primi passi in questu artu. Sugieghja seremu un paisaghju astrattu, utilizendu com una superficie di calza un ferru normalu.

Per piglià cù cera calda ci hè bisognu:

Getting Started

  1. Pettene in u ferru in u modu "nylon" è ralentisce. Turn the iron sole up and begin to melt the pencils cellu on it.
  2. Trascendu a ferru di u vornu à u latu, distribuzu a cera nantu à a superficia di u paper. I difetti di culori di a cera ci deve esse misurata à u listessu tempu.
  3. Pulsà u ferru nantu à a superficia di u paper, lasciemu i stampe.
  4. Finalizate a stampa per u risurtu urdinatu.
  5. Dopu chì u ritrattu s'hè chjucu pocu (25-35 seconde), pulitizza a so superficia cun una napulitana fodera. In fine si avemu digià un paisaghju interessante.

Enkaustika - una classa maestru per spiunata

Sta classi maestra hè ùtule à e persone chì anu masteratu i tecnichi basi di travaglià in a tecnica encaustic. Scurparemu a cera da una superficie di culisazione elettrica, à a quale hè stata una lametta di carta. Per creà una stampata distinta, u ferru, u tile, u gomma di scuma è di l'scuma seranu usati. Di sicuru, hè abbastante difficultu di spiegà u prucessu creattivu passu à passu, per quessa solu solu i so punti principali.

  1. Prima di travaglià u travagliu, fiscale una carta di carta nantu à a superficia di u pianu cù l'aiutu di a cinta di pittura.
  2. Drammandu partendu da u celu, per quale si funnu in u cima di u fogghiu un lapis blu. Ci hè un piuma cera blu nantu à a superficia di u carta, uttene a saturazione chjamata. Per creà una transizione sulla da u celu di u celu per d'altri espunieri, utilizate una cera bianca.
  3. Passemu à a parte media di u ritrattu. U silhouette di e muntagne pò esse creatu cù l'aiutu di un ferru, cù una stanzuni di cera.
  4. Scopre a nostra muntagna cù verdura.
  5. Adding gradually other colors, sguassate tutti i dati di u nostru paesaghju.

U zitellu ponu offre una altra tecnica interessanti di u dibutimentu cù dete e palme .