Curti neri

I pantaloni neri - hè un clàssicu, chì pare com'è un win-win, in settimana di u settore, è in vestiti di travagliu, è in vestiti d'imbarco.

Cù que combine?

Molti donne chjaranu a compra di stu tipu di vistimenti perchè ùn sanu micca ciò chì porta. Infatti, ci sò assai opzioni:

  1. Clàssici i pantaloni neri à u mità di e cosce mi circundanu bè cù pantyhose monofònica stretta, cammisa o chaqueta. Sì tutti queste si cunghjunghjenu cù stivali alta o taccu, in a so postu anu vistu assai stylish.
  2. Filmati shorts neri pò scentate a vostra sexualità à u partitu. Puderanu è purtate cun un capricci ligeru ligame, cima è, per esempiu, cù stivali.
  3. Cumpressioni neri Denim sò perfetti per caminari è shopping. Fighjate più interessanti cù pantyhose, t-shirt o blusa brillanti. Jeans ad admissa moccasins o "barche", ma u punteddu hè sempre presente e so gemme in una luci più vantachjosa.
  4. Serà irresistible si pospose u calzate di u corpu cù una cammisa. Stu putu ùn tocchi micca vulgari, ma definitu certamenti attraversà a vista di u sessu oppostu.
  5. Li shorts nipalesi sò vistiti per valori è autocresti. Esse diventeranu a basa di una figura stravaganti. Per cumplementà cù e scarpi o stivali cun una hairpin.

Quale faraghju?

Clàssici ponti pittorescenu di i femicili nuttati pò esse dispreti da e donne cù quasi ogni figura. Polnenkim ùn anu micca elettu mudelli troppu righettu è curti, ma e femminili slender di u giustu sessu sò permessi di portà ogni largu. A strada, sò perfetti bè cù bravucchi negru cù una cintura disprezzata . Adding u so scarpi cun tacchino è culu di pelle, creanu una figura unica.

Ùn àbbia paura di sperimentà, ma hè sempre impurtante chì incù a robba è u mutivu chì hè aggradèvule.