Ginger in sugettu in zucchero

Ginger in azùsu è un miraculu è dolcezza originali. Quandu hè friddu fora, bagnu, umanu è vulete calenderà cun qualchissia diliziosu è prutezzione di a vostra immunità, è cusì ginger candiedi sò ideali. Sò preparati micca in tuttu difficiuta, ma ponu esse serve à caldu latti, tè o aghjunghje à pastries per dà un sapori incredibbilamenti riccu è gustativu. Cumpigliate cun voi cumu fà un ghjungnu diliziosu è sana in azuccaru.

A ricetta per ghjudizii in u zuccheru

Ingredients:

Preparazione

A ràdica di u ghjungu hè prima limpiata è lavata. Allora uccisione in rotaghja o longhi in tagliata, fate mette in una pienza è l'impiarlu cù dui vetru di acqua fogera. Dopu quì, pusendu i pratiche nantu à a furnita, fate furiallu è cocilu per quasi un ora, per liberà di l'gelling excessiu di u ginger. Ùn perderaghju u tempu in vain, aghju pigliatu cun cura mentre preparava u ghjocu. Per fà questu, pour l'acqua restante in u ladle, pour u zuccheru è u calore à foglie. Cù ghenzu furnutu, fusione cù cura di u liquidu, lampendu in un colatore. Appena, cambie a fette di ghjungete in zucchero, fate u focu è fateanu finu à chì sona u tuttu u zuccheru è diventene trasparente. U zucchero per i rotoleti avemu stavatu in anticipu in un tavulinu, intricciatu cù l'acidu citrico. Allora pigliate dinò, in turnu, facemu quessi pezzi di ginger in azùsu è i mette nantu à u pergaminu. Fighjemu lasciveru per 10 minuti, è da turnà a ghjustu di l'arghjintinu di ginger nel zucchericu in un vasu, fintura fermu è a maghrebbe in un locu secu.

Ginger secondu in zuccaru

Ingredients:

Preparazione

A ràdica di u ginger hè limpiata, lavata è tagliata in taglioli finti cù un cortadura vegetale. Allora l'aghjunghjeva in una puchina, fate cù l'acqua, perchè chjappà i pezzi è mette nantu à u focu. Cugliera per circa 30 minuti, finu à sicuru. Dopu à quessa, l'acqua di ginger hè stata scumata. Da questu calzu vi guatose tasty tea ginger. Spruvule i platti di ginger con zuccheronu è aghjunghje 3 tablespoons d'acqua. Emu pusatu nantu à un fortu u focu è coccia, remògliu, finu à chì u sciroppu siveru. Allora pigliate cù e zitelli di ghjenuvule, andate immediatamenti in u zuccheru è i mette nantu à u pergaminu per secà. Vi parechje discussioni a pocu oghji in a pocu di ghjocu, è cusitu a cose in un cuntainer cun una tapa è a maghrela in un locu seccu per micca più di 3 mesi.