Ciliegia - pianta è cura

Probabilmente, ci sò parechje persone in u mondu chì ùn piace micca bachi dolci e zucchiole di dolce cherry. E certamenti, quasi tutti l'anu vulsutu avè u so propiu cherry tree. Oghje, parleremu di e reguli basi di siverziunà è cura di i ciliegie.

Ciliegia, piantare, una, pietra

Una persona chì hè luntanu da l'agricultura pò esse chì, in a piantazione di ciliegie, un ossu ùn hè nudosu cumplicatu. Pariate chì hè difficiule - rende un bientiu in u locu è falla creazione. Allora hè cusì, ma micca assai. Pi criscì una ciliegia da una petra hè solu a mità di a battaglia, è a so a seconda meia, u più impurtante - hè correctu da pezza questu arburu, per esempiu, per fà una succissione di una pianta d'alta qualità in l'arbore. S'ellu ùn hè micca fattu, un arburu salvatacu hà da crescenu fora di a petra, cù bachi assicate è piccolo.

È u cultivo di un cherry tree da una petra hà ancu i so sutilmenti:

  1. L'acqua ùn sò micca trovanu più di prima in u uttùviru, per avè mantenenu finu à questu tempu in un pacchettu cù spazi mullita in un locu friddu, per esempiu, in un frettu.
  2. Per plantà, deve esse elettu una zone luminata, fate perdinu u pianu è digite in una distanza di 30 cm l'una di l'altri 3-5 groove 4-5 cm in u fondu. In quessi ciucci, hai bisognu per sidianu l'ossi, deixendu spiancii entre elli à 10-15 vede
  3. I dui rigimi sò stati cunigenziati rigurosamenti per i risichi cimi, sughjendu solu i più chjucchi è più stritti.
  4. I Coperzioni per i pianti di cirera hè l'irrigazione puntuale è l'illamento di u locu in ghjiru. Per l'inguernu, i zuccuni di e piantini sò stati calati da paglia.
  5. In u segondu annu dopu à a piantazione di e piantini, hè digià piacevule à impiegà una ramu di ciciri varietale, utilizendu per questa mètudu di coppulazione improvedu.

Plantamentu di pianti di ciliegia

Pudete fà parechji pianti in u vaghjimu è a primavera . U tempu di piantà i pirasi hè determinatu, prima di tutti, da e cundizioni climatichi di a regione d'atterenza. Per esempiu, in i rigioni miridiunali, u pruduzione di cirasa hè fatta in questa, è in u nordu - in a primavera, perchè, prima di l'iniziu di fretu, ponu più forte è arradicate.

  1. Per fà e cilieggeri, deve sceglie l'alte illuminati, protetti da i venti. A megghiu scelta hè un postu nantu à u latru di u culore di l'edifiziu o a stampa di u muntagju. U tarrenu in u situ, deve esse riccu è solitu. Assicurativamente micca adattatu per questi scopi sò e duminii sottu à stagnazioni di l'acqua o posti cun una tassa d'acqua di terra.
  2. Semu devi esse ricordati chì a ciliegia hè una pianta russa, chì hè, per l'ovari, hà bisognu di u vicinatu di un altru arbre - cirasa o di cirasa in u stessu periodu. A distanza trà i ciliegie chì u pianta ùn deve esse menu di 3-5 metri, perchè e so corona ùn interferiscenu micca cù l'altri.
  3. Per u travagliu di e piantini di cirera, hè necessariu di preparà un fossu di piantazione cun dimensioni di 100x100 cm è a prufundità di 80 cm.
  4. A muzzitta di u mischju di u ziferu, a frasca di lignu, l'humus è u fertilizzante di potavitatu deve esse impiegatu in u pit -plantamentu.
  5. Prima di cultivà e cipolle di u zuccadoru, furtificheghja a cullezione di supportu. Allora a piaghja hè ridutta quì, attaccata à u sustegnu, hè dunque cuscuztu cù a terra è compacchjata. U collu di razza di a piola hè di 5 cm sopra à u nivellu di u pianu.
  6. Dopu à u pianta, i pianti sò abbandunati abbastanza, è u troncu di l'arburu hè stufa cù a turba o humus.

Curingu per e cirivesi dopu à cultivà

  1. Ciliegia ùn piaci micca i bramosu, cusì u cundimentu solu duverebbe esse bè prudigi, è mulchendu l'arme di u cerculu di u troncu.
  2. Spruvule u cherry tree più di trè volte à una stagione. U tarrenu di u cerculu trunchettu quandu ogni ririgazione hè inghjustata, aghjunghje u fertilizante, è poi l'acqua.
  3. Per attruvarà l'apicultori, è, dunque, di crescate a fructificazione vicinu à a cirasa, pò essa u melatu, per esempiu, a mustarda.
  4. Pudete accuncià u dolce cherry in seguente: dilute u foglie in una proporzione di 1 à 8 o utilizate un fertilizzante cumplessu per l'arbureti.
  5. Ogni muli, a cecchera hè cutucatu , furmendu a corona è sguassà i rami malati è morti. I taglioli sò trattati immediatamenti cun un salsa di giardinu.
  6. Per prutezzione di i bagaglii di fà craqueri in a cascata è di a primavera, devenu esse blanchissati.