E cumpagnie di i pesti in u giardinu in a primavera

A primavera hè micca solu per un esempiu da u despertu di a natura. Hà signali annantu à l'iniziu di u travagliu in u giardinu, l'ortu o a vostra residenza d'estiu preferita. In più di a pulitica di soluzione, i patroni di i terreni sò impauriti in questa ora di l'annu in a lotta à e pesti è i malatii di e piante è di l'arbureti.

Measures to control pests in spring

Ùn hè micca sicretu chì assai pesti (per esempiu, moth, apple moth, weevils e altri) prefessi di passà l'invernu in fulgi fallenu. Perchè, se ùn avete micca sfruttamentu in u castagnu, a prima primavera hè u tempu per ellu.

Sì ci eranu parasti in u to giardinu chì si aghju per l'invierno in u locu, bisognu di trattà a tarra cù insecticidi. Dopu à quessa, l'area tratta hè cuparta cun agrofibru o polietileniu, chì u risultatu da quale l'insetti saldanu l'abitazioni fora di u morsi. Doppu 2-3 simane, a cupola di u polietileniu hè eliminata.

E cumpagnie di pesti di frutti è arburi ornamentali

Hè sappiutu chì certi pezzi (barbulescu è carvini) di l'arburi sò oculati in a cortezza. Dunque, in a primu mananale, hè cunsigliu chì i zucchetti sò sbulicati da u corti, trattatu cù insecticidi, è poi dipinciutu cù calcina.

Inoltre, un pruduttu modu di cuntrollu di pesti in a primavera hè a poda di rami d'arburi è arbusti, sfocendu di fette cù vinu di giardinu .

Sfortunatamente, ùn sò micca tutti i misuri chì un ghjurgunore hà da piglià in a lotta contru diverse pesti. Un gran numaru di insetti destrude a futura vendita ancu in u stadiu di budding budding. Moltu spessu e peste è i pumati soffrenu di such pesti, ca li pustulevuli, e caputuni è e foglie manghjate i bugatti di u rollo bianco è u fiore. In u cuntrolu di i pesti nantu à a primavera, spraiche cù parechji composti (bortava di Bordeaux, Decis, sulfate di cobre) hè utilizzatu. Sì, dopu à vultiscia, e parta quessa in l'arburu, sò colti è credi.