Vesuve cù i vostri mani

Un avvene hè tutale, ma ùn hè nunda nant'à u vestitariu? Ùn importa micca - hè facilitu per riparà a situazione. Una di l'ideii cchiù ecunomichi è uriginali hè di cuscugliate un vestitu di vigiglia cù i vostri mani. Ùn hè ghjallacciatu per dì chì questu hè micca troppu difficili è chì avete bisognu di molti prufiziali per aduprà idee. Per pruvà chì tutti pò brillanu in u so vestitu, ti dugnu un maestru classi "Vespru".

Per travaglià avete bisognu:

  1. U stilu propriu hè a cima di a simplicità è l'eleganza. E se assicurendu chì l'avemu dumandatu a modu per cose cun un vestitu di noite, questu mudellu ùn serà micca uguale. Ùn ci hè bisognu di mudelli è calculi complexi, hè abbastanza per meditarè u voluminu di u pettu è di i costi. Fighjendu nantu à i vostri paràmetri, piglià dui pezzi rectanguli di pruduttori, pusemu una nantu à l'altru è planeghjani armheghini. Allora uccisi u cantu extra. In u manicu puderete vede cumu si a pratiche averà guardà cusì à questa stage.
  2. Dopu cunvinta chì a prufundità di a prupone hè corretta, facemu un marcatu è una ligna di fine, è ancu avemu cacciate e costi latte.
  3. Faremu cusì a cusatura in vestitu di notte cù i nostri mani chì travagliendu in u cima superiore. A prublema prubleta hè di fà un culis, chì si mantene nantu à i cordi. Fold the edge of the fabric and scribble, fendu una distanza di circa 2-3cm per passà a cinta. Ferru u vestitu.
  4. Avemu da fà una ribata di chiffon. Per fà quessa, stalla una scacchera larga di tela, cusì i so viti nantu à a longu è u ferru. I fini sò megliu fatti biselighjati. Usendu un pin regular, passà a ribata in u kuliska, ligge à stretti è vincenu un bonu arcu in una spalla.
  5. Avà vi pudete pruvà à l'indimuniatu è, se ne necessariu, aghjustate a larghezza di l'inghjulione. Secondu, un vestitu simple per a sera, cosita cù i vostri mani, pudete embellish. Fighjani fiori da a stessa chiffonna chì hè stata utilizata pè a ribata. Scavà ribelli circa 4cm di anzienta, hè straggiata, senza tagliere, perchè chì u spicci hè stata "suttili". In ogni culu in u centru facemu una linea, avemu cusì u tela à u filu. E volte eranu ruffles impannillati in una fiore. Quante dettualità di u dettu serà necessariu è induve sò cositi, hè di voi!

Avà sapete cusì u so vistimentu di ghjornu, chì sarà espectacularizatu, ma ùn hè micca da pocu tempu per creà.