Kanziia Crown

Ùn sò micca parte di u Novu annu ùn fate senza princìpiu charming cù vistimenti luxurios. Un attributu inseparu di queste custume hè a corona. A manera più faciule d'acquistà stu accessori hè di cumprà una merchenzita in una magazzina vicinu. Ma una corona ùn hè micca u limitu di i sònnii. Scurderete sò fatti di plastica, è l'ornamentu sò piuma o cordone. Accessori senza un "scantu" - micca a vostra opzione? Allora vi offre noi una classa maestra, chì vi dicerete cumu fà una corona in a tecnica di Kansas da petali per l'imaghjini di un flocco di nevi o una principessa per l'annu novu.

Avemu bisognu:

  1. Pighiate dui tipi di cilevuli di satini, tagliata u bisel, chì serve cum'è a basa di a corona in a tecnica di Kansas. Assicurendu chì e cilesti sò interscritti in ordine scattata, e distanza trà e turne sò i stessi.
  2. Accatastatu da u citatine di satin e guipure 5 cm in largu per òndeci quadri di 5x5 cm. Da una cinta estrema guipure, fate 5-7 squares di dimensioni 2х2 cm.
  3. Per fà un petale di Kanzash, piglià una grande squatte, dàchbe in diagonali è frégate e rumeni cù un liggeru di cigarette. Inoltri, fate u sicondu guipuru. Pùa mette nantu à l'altri, movendu i cantoni, è dùiece u petali. Tagliate u cantonu è aghjunghje cù u liggeru. Da a volta di u petali, tagliò a parti saliera.
  4. Petali petali sò fatti in a stessa manera, ma sta travagliu hè più piacevule per fà cù pinzeri. Per fà a corona, avemu bisognu di 11 grani è 7 petali petali.
  5. Select five petali grandi, cola cù cola calda. Puderete u marcatu nantu à u circu u centru, fassi grasa cù pegu è aghjunghje a parti rimanenti.
  6. In seguitu, avete bisognu di appiciccà e petali petali gialli nantu à i dui banni di u focu centru.
  7. À un pezzu di ribbonità 1x1 cm, patece set petali petali in forma di una fiore. In u centru di una piccula fiorita, cola un bead beau o cori. Cumu stu elementu di a curuna si trova in a so parti cintrali, pudete sceglie un ornamentu per u culore di u vistimentu. Allora fate u fiore in u centru di una grande floritura.
  8. A nostra corona in a tecnica di Kansas hè prestu, ma hè bisognu à esse decoratu. Per questu pudete usà una varietà di accesorii. In u nostru casu, stagni primosi selezziunati cù bundeddi in l'estremità è cunte cù una base pienza. Pigliate trè stamens, pruvate à nantu à a corona, perchè ùn sò micca troppu longu. Allora, cù cola calda, i fuglià di un gruppu di trè stagni. Avemu bisognu ddi dui bouquets. Dopu, per ùn manchjà a curuna, appliice a cola à a basa di i mancu e fassi solu entre i petali. Assicuratevi chì si trovanu simétricamente. Quandu a cola siiscenu, avè passatu per fuglià i bè. Ci vàgliu chjappu nantu à e articuli di i petali. Questu avete aiutu per ocultarete i picculi difetti chi puderanu acquistà in u prucessu di travagliu. Aspittendu a cola per secca, è una corona elegante per un fucile di fiamminga o princesa per una festa di u novu in u giardinu, a scola hè prestu!

Sì u reversu di a curona ùn vi cun suittamente cù a so aspettu, pò esse oculistica in una strada striscia di cartuni o una cinta satinata di culore simili.

A piccula princita ci certamenti avissi ringraziatu pè u travagliu duro, è a corona, fatta cù i so propriu mani in a vechja tecnica di Kansas, hè una splutazioni bisognu à a festa di vacanze.

Inoltre, una bella corona pò esse fatta di perdi è solu fatta di carta .