Bella Hadid è Kendall Jenner anu attaccatu da un fanàticu cù a bandiera di Palestina in e so mani

Li plani per Kendall Jenner è Bella Hadid anu violatu l'anurizonte per una donna inadequata. A zitella era aspittendu i mudelli superiori vicinu à a casa di a so hermana Bella Gigi in Manhattan è, videndu l'Hadid chì venenu fora di u bastimentu, cuminciò à aggressività uffrente di piglià a bandiera palestina da e so mani.

Spoiled dinner

A mese d'a fine, in a sera, ghjunta à chat cù Gigi Hadid, Kendall Jenner è Bella Hadid a furia à cena in Bar Pitti di New York. I supermodeli-sposi èranu in modu d'umore è ùn avè notu avà à avè a ragazza in un vestitu grisu chì l 'avvicinavanu. Una volta à prossimu di i biddizzi, u strangeru chjappà a bandiera di Palestina e, vultèndusi versu Bella, demandò in un ultimatum chì hà pigliatu u bandiera.

Bella Hadid è Kendall Jenner anu attaccatu da un fan

Guard Hadid, evaluendu a situazione, ùn hà micca utilizzatu forza è chjamà a polizia. I guardi di l'ordine pricuronu in pocu minuti è arrestau u ghjurnale. U nome di u detitu ùn era micca divulgatu, ma i media anu saputu chì era 22 anni.

A prissioniunata di un hooligan

I razzi orientali

I infurzati di a lege chì si tratta d'cumprenderà a situazione, crede chì questu era un attache di un spiritu patrioti. Bella è a so sughjera di a famiglia, Gigi, sò a figliola di u pruprietariu di u magnate di a custruzzione di u palestinianu, Mohamed Hadid, chì diventò un Americanu, chì a fortuna hè stimata in 200 miliuni di milioni.

Gigi Hadid è Bella Hadid cù u so babbu

Gigi repetidamente dice chì era orgogliu di u fattu chì era "meza palestina". Mi piace qualcosa chì Bella pensa à questu, chì ùn hà micca cunsultatu nantu à u incidente.

Leghje ancu

À u modu, dopu u intrucu spavintatu Hadid è Jenner fù liberatu senza cura.