Cumu lavatu u sangue biancu?

A cumpunimentu di u sangue hè unicu, proteini è ferru, interaccettendu cù l'aria, seccella rapidamenti è fugliate in u materiale. A volte, e donne chì ùn sò micca amichi di u prublema, si agghiuncianu a situazione, postu chì a quistione di lavaricari u sangue seccu, si mette à donne in un impassita seriu. Ci hè chì a sustegnu hè bisognu di un accortadoru speciale, perchè questa nota à parechji serà assai utile.

Cumu lavatu sangue frescu?

Hè megliu di trattà spazi freschi, senza avè li permette di secchi. Sbullianu una robba o toalla di carta, quant'è pussibuli scuzzulate u sangue, pruvatu di ùn spuntau sopra à a superficia. Pigliate u materiale in l'acqua chjina. Ùn aduprate micca acqua o pezzu o liquidu caldu. U sangue hè digià piacatu à 40 gradi è quasi impussibile di rimbarscià. Dopu à a mezzura, cambia l'acqua, asciugà a mancia cù sapunni di bugie . Doppu, scorri la cammisa o altra cosa sottu un coru di acqua fredda. Quandu a lavagna in manu, pudete aghjunghje l'eliminatori. Pusillianu, cum'è direttamente in u taccu, è vintu à l'acqua. In i paràmetri, fate a temperatura à u minimu.

Cumu lavatu l'anticu sangue nantu à una rete bianca?

  1. Pruvate per sguassà i mancu di sangue cù glicerina. Pone a vial in acqua calidez, a preparazione si cale un pocu. Dopu questu, s'immistiscenu in a glicerina cù un rìgule di cuttuni frettu u locu bruttu. À a fine di a robba, ci vole à rinsed.
  2. In u duminiu, cumu si lavò u sangue off white, à certe volte l'ammonia. Una culloca di sta sustegnu hè cumposta cun un litru di acqua. Allora, in a suluzione resultanti, a vostra cosa hè impresa. À a fine hè eliminata, è u stessu fluidu si sminisfa cù un filu di cuttuni attentamenti.
  3. Fate una pasta da u fucile cun l'acqua è u mette nantu à u locu bruttu. Dopu un seccu, a crosta dura, chì hà sappiutu u sangue, hè eliminatu cun un sbracu.
  4. Aduprà a suluzione di salute à u sangue in a seguente cuncintrazione - una colazione di l'ingredientu attivu per litru di acqua. Piglia e so robba è poi lavate, aghjunghjendu un poviru o altre solu rimedii. In modu, certi un bonu risultatu hè un liquidu lavapuvà.