Nutritura propria - cena utili

Sfurtunatamente, ùn ci hè micca un cunensu entre dietitiani di ei cibo: ogni d'elli fenni l'idee, micca cumpresa a necessità d'esse à i culleghi.

In questu, di sicuru, ci sò parechji: à a fine, tutti per ellu decide ciò chì è quandu hè. Ma avemu sempre prova di scummigghiari cumu si cunghjunghje i nuzzioni: "utile cena" è "nutrimenta propria".

Hè bisognu à dà u cena à u nimicu?

Un famosu chì dice ci ponu detta da u fattu chì in a sera quellu chì ùn valenu la pena - hè dolce, hè perdubile. Eppuru, più è più frecuentamente l'opinione hè spicitu chì ùn hè micca necessariu "tortura" di fami, seguendu a ricumpusazione di micca manghjà dopu à sei .

Avemu manghjatu dopu sette

A nostra vita hè diversa è ùn pò micca esse imprudati in limite strette, ogni duminiu è restrizioni, per quessa chì e voce di i spezialisti affirmannu chì ùn ci hè nunda terrible in a notte sia più listessi. Tuttu addipenni nun tantu di quantu manghjate, quantu da l'intelligenza, sì nutizie utili hè usatu da voi per piacè . Semu devi esse nutatu chì i pranziati di sera ùn devenu micca sopraghje u stomacu, è, per quessa, ùn hè micca superfluitu per sapè cum'ellu hè utile di manghjà per pranzu per pèrdite pisu.

Chì avaristi cusì manghjà?

Unu di i prudutti di "sera" chì ponu rapprisintà un cena utili a vale à nutà kefir è altri legami meditosi di grassu; cottage cheese with prunes or dried apricots and dishes made from curd natural; freschi (s'ellu ùn sò micca contraindicazione) o vegetale fogghi; Verdura, casserole, zucchetti di frutta è gelatina cun un zocculu di zuccaru. Tuttu tutti facenu a categuria di prudutti chì aiutanu nutrazione propria è sò fatteci cù a so usu per a perdita di pisu. In modu, a carne ùn hè micca pruibita à a sera, ma pò esse un pollulu senza pezzu o turcu, cum'è una ferrie magdalena. E manghja la cartagera megliie senza parte di platu o cù ligumi. Ma u tè è i cookies sò deve esse abbannunati.