Ennio Morricone hà avà u so propiu stella nantu à u Passe di Fame

U 26 di ferraghju in Hollywood hà un avvenimentu chì ùn abbandunà micca i fanelli di a creatività Ennio Morricone anu: in u Walk de Fame fù scupartu da una stella nome.

Un gran numaru di vintanti vinni à felicità à Ennio

In u vacanze, u cumpusitori di 87 anni era ottenuta micca solu da i so parenti, ma ancu da i celebriti cù chì Ennio hà travagliatu da un pezzu. Ancu quelli sò Quentin Tarantino, Harvey Weinstein, Jennifer Jason Lee, Zoe Bell, etc. L'urganizatori di l'eventu pruvucò assai difficiuli per a custruiri in un furmatu amicheghju, perchè Ennio ùn ci piace cerimonii ufficiali è pretentious. Quentin, chì hà amici è travagliu cù u musicista per parechji anni, susteneu Ennio in ogni modu pussibuli è u aghju gràzie per u so travagliu di colombatore. È ùn hè micca surprisante, perchè l'annu, a film "Ghoulish Eight" di Quentin, participà à a nomina "Best Soundtrack" di u premi Oscar.

Leghje ancu

Cuntribuitu à l'arti di Ennio Morricone

U musicista principia a so attività in u 1958 è per oghje hà scrittu musicali di cumpunimentu per più di 450 ritratti. U primu travagliu hè un travagliu pè a film "A morte d'un amicu", chì hè publicata in u 1959, è a cumpusizioni più famosa hè a musica per a film "Eghjone nantu à una volta in l'America". Dopu u 2014, Ennio s'hè firmatu di ghjurnati, ma questu ùn impedisce à l'autore di scrive continuamente.