Centauru - chì simu di criatura era è esse si i centauri eranu veramenti?

L'imaghjini di u centauru ghjugna à u mondu mudernu da i mitu anticu grecu. Un ghjornu supernatural unusual hè statu affettatu da a so salvezza è di a dispusizione violenta. Questi isulani di i miti vivi in ​​densi locu intassivale è altone monte. Per via di a so beligerancia, i centauri simbulizanu u bistiali di l'omu.

Centauru - quale hè questu?

Unrestrained and cruelty without precedent - this is the main difference of the centaur, essere enormi in grandezza, questa criatura era l'embodiment of power e putenza putente. Centauru - Questu hè una gran mita, fabulosa creazione di un mità omu è mità cavallu. Viaghjanu in una banda, si battinu cusì cun quelli chì vivi in ​​u vicinatu, hà denegatu tutti manifestazioni di a civilisazione è a cultura . In ritratti, i centauri ponu vedutu cù i dii di Dionisiu è l'Eros. Questu hà parlatu di novu in a so licentia in amore è a so propensità per l'alcohol.

Hanu i centauru esiste?

Dognoni d'esse cattivi cum'è pudessinu esse in u mondu reale, hè difficiule da vene à un parente cumuni. Plutarcu, u filòsufu di a Grecia antica, una volta scritta a storia di cumu u pastore li dettu u coltellu chì u cavallu avia justu nascita. Ùn era micca spiciale chì u cucciolo era cù a testa è e mani di un omu. Ci hè chì i centauri ci sò stati, perchè Plutarcu hè un filosufu seriu, ma à u stessu tempu, hà assai piace à chjostà. Cusì sta storia pò esse un bonu scogliu per i discendenti. Eranu i centauri veramente? Questa pregunta resta un misteru, cum'è u sicretu di e piramidi egiziani.

Ciò chì pare pare un centauru?

In parechji fonti, a descrizzione di sta criazioni inghjinante differia un pocu di l'altri. Centauru - una criatura mitica chì viaghja in dui tipi diffirenti allora - l'omu è u cavallu. A sensibile à una persona hè nutata in u capu è u corpu à a cintura, u centauru hà i mansi umani, u cavallu hè un corpu, i membri persunanti musculari, ci sò pignuli è una cuda. A faccia di un centauru, a rudezza peculiarea solu à l'animali hè scritta, anu longu capelli è una barba densu, i so ochji sò visibili, cum'è cavallu.

Ùn ci hè un cuntrastu trà u corpu umanu è u cavallu, postu chì i centauri sò cunsiderati cum'è i cavalli di fianchi, è u so corpu umanu era sunburnatu in u sole. Hè cresce in generale chì i centauri eranu solu rapprisentanti masculi. E i vechji illustri dimustrendu chì anu genitale di l'omu è u sementicu. Circa centaurs di a fimmina ùn hè praticamenti nunda ùn hè cunnisciutu.

Cumu l'apparicìanu i centauri?

A mitulugia ci conta chì sti cattivi inusual cumportanu i so antenati di u rè di i lapiths d'Ixion è a so mistress à a dea Nephela. In u risultatu di questu amori, i primi rapprisintanti di sta spezia eranu in a caverne Pelefroni. In u monte Pelione, sò stati coperti da ninfi, è dopu avè vendu à maturità, i ghjovani centauri fècenu cuntattu cù a mare. Allora u centauru in a mitulugia principiò a so storia.

Tipi di Centauri

In più di l'apparizione classica, ci sò parechje variazioni di questi creati. Ma sò sempre e funzioni umani cumuni cù qualsiasi animali.

  1. L 'Onoconavr . Ci hè un centauru, una spezia chì ùn hè micca cusì cunnisciuta - u centauru, u mità omu-mità osola. In a mitulugia hè a personificazione di u cunflittu internu di l'omu, combina è qualità sublimi è di qualità baixa. Questu centauru hè dotatu cun un carattere forte è un grandu amori di a libertà.
  2. A bucentaur hè una persona cù u corpu di u toru. Questu centauru hè quant'è putente è putente, solu cum'è a personificazione di u dualismu di a natura umana. In questu dui principii sò sbagliati per u dirittu di l'esistenza, spirituali è animali.
  3. Kerastes - a sola diferenza trà i kerasts è centauri ordinarji, hè a presenza di corna.
  4. Ichthyocoenus - sò criaturi marini. Queste sò persone cun u catu di pezzi o delfinu, e ci sò e jammi, cum'è un cavallu o un lione.
  5. Leontoktentavr - hè un tipu di mità omu semilva.
  6. Centauruidi sò centauri femini, quasi nunda ùn hè cunnisciutu di a mitulugia annantu à elli, ma se fècenu, sò discritti cum'è esseri abbitanti chì eranu belli non solu in corpu, ma in anima.