Deus Durga

A dea Durga avia un significatu especial, perchè unita u putere di tutti i dii. U so funzione principali hè di prutezzione di tutte a vita in terra da u male. In a traduzzione da Sanskrit, u so nomu sona cum'è "invincible". Una diana bella aiuta tutti quelli chì volteanu per ella per aiutà. In particulare, Durga appriva a quelli chì combatenu in modu indipendenti cù i so dimònii. Ella attende ancu a so attenzione à i piccatori. Ella mandò una seria di disgrazii è diversi prublemi chì anu bisognu di ricunniscinu di Diu.

Chì hè cunnisciutu di a dea indiana Durga?

Durga hè giustu, è ella aiuta à tutti i persone cunzotamente di a so situazione, siccomu prima si vede fermu. Sicondu una di e versione esistenti, a dea hè a donna di Shiva. Molti indi cunziddiunione una figurazione impersonal di u principiu femminile, chì aiuta per aiutu à l'armunia in e spazii materiali è spirituali. Ogni annunziu di u cartulare di u nome di sta dea hè u so putere magicu particular:

A dea Durga hè più ridutta nantu à ottu o deci mani. Puderanu cuntene sfarenzi diffirenti, ma mpurtanti necessari, per esempiu, un tridenti, un chakra , un scudo, una campana, un vasu di acqua, ecc. In certi rapprisentazione, i dete di Durg sò in tissuti in mudras. A dea hè generale in una prufessina di cucina di u tronu, chì ghjè duie lotuses entrecruciati. Ci hè a cavallu nantu à un lione o un tigru. Sicondu i leggende, Durga vive in a muntagna di Vindhya, è parechji assistenti a circonda. Ogni dittagli esistenti li prisintonu cun un rigalu di armi diffirenti, cusì Durga hè dumandatu solu per a prutezzione, ma ancu per distrughjini l'ostaculi. In generale, l'indi distinti novi incarnazioni di sta dea, chì sò uniti in u gruppu "Nava Durga".

A dea hè un mantra chì aiuta à ogni persona facenu cù cuntraddizzioni in eternu. Cù l'aiutu di e vibrazzioni, ponu esse sulidati di l'energia negativa acumulata o a diventa un pusitivu. Cù u so aiutu, pudete prutezzione di l'influenza negativa di l'esternu. U mantra di a dea Durga sona cusì:

OM DUM DURGAE NAMAHA.

Hè ricunnumuta solu per cantà u mantra, ma ancu per meditate nantu à a imatge di a dea. Avete bisognu di praticà u mantra ogni ghjornu in a mane dopu o in a sera. Canteraghju di mantra hè cunsigliu di a musica calmosa e tranquilla. U numaru di traduzioni hè almenu 108 volte. Per ùn perde u conte, pudete aduprà perli cù u stessu numaru di perdi. Hè impurtante di crede in un risultatu pusitivu.