Ci hè bruciati?

E persone di tutti i tempi eranu interessate in tuttu u supernaturalu è u stranicu. Questa sfera hè fora di i limiti di u cumprumissu umanu, perchè ci sò più frequenti solu risposti. Allora ùn hè impussibile di dì 100% esse cumu fà esse ghjudicati. Ancu i persone chì vanu in i 10-18 sèculi, ùn penseru micca, perchè eranu sicura chì ci eranu bruciati .

Solu una donna puderia esse una bruita. Hè stata attribuita à una relazione cù l'spiritu maligni, perchè ùn sò parechji tempi in a storia, quandu i ghjuridesi era cacciatu, dopu à quali eranu stati abbruciati.

Se analizà a parola "brucia", vera chì vene da a parolla "cunnoscenu" - per sapè. Ci hè chì ghjè una bruita hè una donna chì cunnoscia assai. Hè assai probabbili, e tradutti di u so magdioni capìanu più cà u restu, chì hà causatu l'ostilità è u timore. Ancu parechje persone si vultò à i maghi da parechje aiutu, ma spessu di secutu da l'altri. Witches foru attribuiti à i so cumpitenzii cumu per causari certi sensu è emozioni, cambiassi u clima, portanu disgrazia o successu, causanu malatie o curà, avvishenu u futur.

Ci hè bruciati in a vita verita?

Parechje persone crede chì e witge stanu. Pruvate evidenzià di diverse stori novi, i tistimonii o participanti di quali eranu.

Ancu più spessu in i nostri tempi, u cuncettu di una bruciata cumincià à esse usata cum'è una maledetta contru a persona chì ci fa in sè assai in còllera. Cuncirnendu i persone cù abilitajiet supernaturali, altri palori eranu utilizati: psiquicelli , witches, maghi.

Ci hè qualchissia bruciuzzi?

U munnu sia sempri di dui bassini, perchè s'ellu ci sò i maghi di maligni, ci anu bisogna esse boni. In i tempi antichi si crede ch'è alcune persone era datu u putere speciale da quì à aiutà à l'altri. Cusì ci eranu boni sirelli. Sì una donna hà aduprà a forza solu per u so bè, per scopu ecunomicu o per perdà à e persone, diventò un sustegnu di u locu friddu di u mondu.