I simboli

L'Occultismu hè un termu chì hè urigginatu da a Latin word occultus, chì in traduzzione significa "secret". Questu hè un nome cumuni per a tutta a varietà di l'insignamentu chì cresce in l'esistenza di e forze secre è hidden dentro di ogni persona è u cosimu in generale. Ci hè comunità sanu chì accettanu solu l'"inizià". Questa freccia in u so tempu hà influenzatu ancu i esperimenti scientificu. U oculismu hè un sinonimu per esotericismu. In i currenti di sta direzione generale, hè un sistema di signe, o sìmbuli occulte.

Signori oculisti è simboli

L'esotericismu trattà cù l'estudo di tutte eculane, ignotu - magic, astrology, numerology . In parechji di l'insignamenti, ci hè ancu una parte di u significatu religiosu: rapprisandanti di sti currenti associate cù cristianità, islamici, Buddhismu o Hinduismu. Per esempiu, a ghjente chì lettu cunspirazziu spessu torna à i santi ortodoxi in i testi.

Sicurti oculisti sò simbuli speciali chì significanu assai di rapprisentanti di diversi currenti, caratterizà a so fede è e credenze. Anu sò usata cum'è sinistumini distinti, è in u cursu di rituali.

Ogetti oculani

Ogetti Oculani includeu diversi amuletini, petri, talismani, ornamenti, chì sò stati disignati per avè un effettu specificu à u so propiu. Doppu quelli di elli, i signi oculisti pò esse stampati, simbulizendu l'impattu nicessiu (è, quantu parechji credi, attruranu).

A maiò parte di e persone a persone chì a parola "occulte" com'è un signu di magia negra , attraendu à forzi negattivi, u diavulu. Tuttavia, questu hè micca sempre u casu, perchè in u sensu largu di a parola "occulte" è "esoteric" sò interscancible. Un oghjettu oculu pò esse cunsideratu un anellu regularmente cù una zafira o una altra petra si u so patronu crede chì a petra hà qualchì impurtanza nant'à ellu.

Esempi di i simboli più alchimichi cumunu: