Carattere veneciana - 26 foto di belle maschi moderni di u carnival venecianu

U carnival annuali in Venezzu attrae multitùdine di turisti à questa cità. Parechje persone a vulete micca solu vede, ma ancu participanu à stu spettaculu, fugianu cù a multitùdine è diventanu parti d'ellu, cum'è s'ellu hè statu trasmessu à u tempu assai seculi. Costume di u Rinascimentu aiutanu à perdiri è diventanu unrecognized, è un tali l'elementu cum'è una visa veneta.

Storia di l'urigine di i masks di Venetu

U Carnaval hè un fenomenu fascinante, hè famosu in tuttu u mondu è hè una carta di visite di a cità in u listessu modu cum'è canali è gondula rougna. U so attributu indispensabile sò brillanti, à disprezzu à unu à l'altru maschere, per quellu chì hè piacevule per un pochi d'ora per ammuccià a so identità è fingenu ch'ellu sia una persona più nova, misteriosa è unrecognizada . Parechji sò interessate in sguillà in a storia di questa città di assai crescente è di assai crescita nantu à l'acqua.

A storia di mascarelli venezuelani hè stallatu in l'era di a furmazione di Venezia, cum'è un grande centru ecunumicu di l'Europa medievale.

  1. L'abitanti abitanti di Venezia sò sempre in vista per via di u grandezzu di a cità. Per quessa, i mascarati sò stati disignati per guardà l'incognito di u patrone in u muvimentu in a cità, per fà scopre l'interessi di u amicu secre è pruibitu.
  2. Cù l'aiutu di queste dettu, parechji briganti è scammatori stanu sceglie in una grande quantità di vignaghjoli in Venezia.
  3. A terza ragiuni era a pussibilità, almenu per un pocu mumentu, per cambià a identità, vultendu da un servitore in un citatinu riccu è viciversariu. A tradizione per aduprà un such objectu cum'è una visa venezjana, richly decorated with fur, ribbons, sedes e piume, pedichi preziosi è culori brillanti duranti u carnaval annu era cusì amatu di i Venetiani chì, durante parechji seculi, hè u spettaculu più notuve in Europa.

Mascarelli veniti - tipi è significati

Elementi originali reale, à disprezzu di mità di màsculi, sò veramente maestrati è ùn sò micca boni. Ma, acquistendu un detalla in Venezzu è participendu micca in a carnival processione, puderete immerse in l'atmosfera di u vacanze è per trasfurmà di u tempu. Pudete identificà certi spezii di mascarelli veneziani, chì si distenu in tipu o imagine. Ogni annu avemu u so propiu sensu è hè fatta da maestri sicondu canoni stritti, sviluppati parechji seculi.

A sola diferenza hè u decoru è a dicurazione, i picculi diminuti individuali, caratteristica per u travagliu di ogni tippu specificu. Frà quì sò i seguenti:

Mask di a Madonna Veneziana

Unu di u più brillanti è più luxuuse hè a carnival mask di una donna veneciana. Dighjà da u nome, hè chjaru chì personificò l'imaghjini di una nurmanna donna veneta. Hè carattarizatu da funci distinti:

Mascarilla vittoria Colombina

Da e comedie di l'arte, vense ancu i maschi di u carnival venecianu, cunnisciutu sottu u nome di Columbine o di a Chjesa. Hè carattarizatu da tali funziunalità:

Masta Volta Veneta

Unu di i più notizie sò l'attuali carnival maschile di Volta o un citadinu - hè una figura simplice è cumuni di u carnaval. Hè funziali distinti:

Masina di Moretta

Se si cunzidamu cunchi di Venetu, u valore di unu d'elli currisponde à a traduzzione di u so nome. Moretta traduttu cum'è "skarned", unu di e so funzioni pò esse nutatu a seguente:

Veneziana maschera Bauta

Unu di varianti masculi in u quali tradiziunali mascarati veneziani sò rapprisentati sò Bauta o Ghostu. Questa hè l'unica imatge in quale pudete manghjà è bè, preservendu l'incognito è senza inevitevule inevitabbilità. I so caractères include u seguente:

Cat Venetian Mask

L'unicu scrittu un animali nantu à un carnaval hè a mascara di cat veneta. Dapoi u tempu anticu, i Venetiani anu statu bellu calda à i misgi chì salvavanu i graneri di surci. "Cat" hà diffirenziu tali:

Veneziana, Mask, Doctor, Peste

L'imagina più sinistra di u carnaval hè una maschera veneciana cù un nasu longu. Doctor Plague. E so funzioni include i seguenti:

Veneziana Mask di u Jester

Da a cummedia di l'arte, vense u beddi mascarelli di Venere di Columbine è i Ghjester. Quessi eranu in i corti di i ruled. Anu eranu l'unichi chì puderanu daveru à u Rè a verità tutta è esse unpunished. Hè una stampa attenta, ridetta, stupida chì distingui cose caratteristiche:

Venetian Mask Butterfly

Una di l'opzioni più preziosi in quelli masci valenziani venezziali sò rapprisentati sò a Butterfly. Hè una mini-maschera chì copra solu l'ochji. Hè diffesu di mantene l'incognito in questu, ma dà l'misteru di l'imaghjini è l'incantu. A parte cumporta a linea occhiu, hè fatta di materiale di cordone è coperto cù un patrone o rinfrescu. Pò esse ligatu cù e cilesti, o hà un manicu longu à u latu, per ellu pò esse tuccatu in a manu.

Mascara veneciana cù piene

Varianti Ladies, Colombini, Piovini sò più visità venecianu cù piene, chì occupanu un locu spéculateur in decoru. Stòricamente, i piume d'avvedasi sò stati cunsiderate un attributu di i costumi di i pratiche ricchi, anu stazzatu u capelli è facia scentifichi caru per elli, però non tutti pudianu furnisce un lussu à u carnaval. Cù a presenza di penni era pussibule di determinà l'estatus di quellu chì hà amparatu sottu.

Esposizione di Masques veneziani

In diverse cità di u mondu, i manifestazioni annuale sò prisentati, chì prisentanu muderni veneciani moderni. Anu assistuti da parechji cullettori privati ​​chì ùn ponu esse rispetu à a bellezza, u luxe è a rich history of carnival attributes. In l'exposizioni grandi puderete vede i collezzione cumpleta di imaghjini , i so prototipi stòrici è una modalità moderna muderna. Dopu tuttu, ogni ditagliu hè una piccula opira di l'arte, chì vulete pruvà nantu à sè stessu.