Corsari made di tela cù e so mani

I fà chì i corazioni da u tetu cù i so propri mansi hè una occupazione calmanzu è calmendu. Un core hè un simbulu d'amore è in a so creazione l'emozioni è l'amore sò necessatuamenti investit. Fighemu quì parechji varianti cumu fà corpu di un tela chì decrecenu un interjuri o avè piacè i destinatari.

Coru arromicu fattu di tela

  1. Questu hè u coru simplu, avete bisognu di tissutu, di carta, scissors, labbra e filatu, ghjuvelli è un fragile farfantarru such as lavanda, petali rosati o mint. Emprumbe per fà un core da u tessili cù i nostri propri mani da u mudellu. Pigliemu un fogghiu di carta à meza, sculacciate a mità corpu, tagliatu, aghjustemu una figura simetria. Applica à u tagliu, cercle l'esemplare, è poi chjappà a parte cù una stallata nantu à e costi.
  2. Inturnu à cunnette i pinshi di cosioni di dui spezii di u cori, chjaramente in u cuntour, facemu una linea in a machina di scriviri. Partigghianu un pirtusu per eversion è stuffing. I disticti di u tela à a suluzione sò chjappati in modu chì u cori adopta una forma uniforme.
  3. Hè da esse fillatu u coriu cù aromatic aromatic, in questu casu hè lavanda, è cose l'aghju. In a finali, pudete fantasìscanu nantu à u decoru: i culori pastellaghji di u nostru pruduttu, a fila finita, u buttone pulitu fai chì pare una decorazione da a zitella di l'anziana. Tali ritocchi di vendita fattu di tela pò decrecà a cucina in u stilu di Provenza o un uttellu in u stilu di u Romanticismu.

Corazon fattu di tissutu da una secrezione

  1. Ora cunzidirazzu a cugliera un corta dulce cù un saccu seccu. Avete bisognu di tessuti di cuttuni multicurutu, tesistenti, filamenti, untestu di cose, sintepon è dui mudelli. Un mudellu hè u cori, u sicondu hè a mezzo più rimette, chì diventerà a petra. Da a butica è principià a travaglià. Piuma di u tela in mette cun l'arme, u ponte folding hè u limitu massimu. Accatastate u dettu, è si ritirava pocu millimetri da u puntu di picurinu, fate una linea.
  2. Dà un tela di un culore diffirenti, aghjustemu dui cori sìanu. Faddle in faccia faccia, è trà elli putemu in u sacchetti di fattu fattu. Nant'à u cuntour ci garberà l'articulu è ùn ti micca scurdatu di abbandunà u burulu. Prima di vultà, aghjustemu u tessulu internu, senza alcuni a costione.
  3. Vulnerammi, cose da u cori da u tela cun una sintepon è cose cun un sbagliatu. Avà in u saccu, pudete mette una sorpresa o una nota cun i bundite è dà cun u rigalu.

E cori inusuale da tela

  1. Ora cunzidira una opira più complexa, ma assai interessante, cumu fà cose un cori cù e vostre propriu mani. Avemu l'usu di a tecnica di tissitura di tessuti. Avete bisognu di una cumminazzioni di materiali, scissors, zigzag scissors, fleece glutinoso di u latu, felt, thread, ribbon, capitu.
  2. Emprinzighjà dividendu u tela in linii parallella à una distanza di 1-1,5 cm l'una di l'altru. Avemu chjappu i tezzi cù e scissors zziestri. Serà interessante per vede parechji tessili diffirenti, intersezzione di culore.
  3. Pigliemu un pezzu di sentu è un fragnu currispundenti di una striscia glutinosa di u vilutu. Scatterate e tezzii orizontali di u tissue. U ferru rinfurzatu hè stesu u vignetu, ma ùn cola micca e tene da più di 1-1,5 cm. E sti chjusi sò intrecciate in una direzione à a direzione opposta.
  4. Scudemu verticamenti una nova tira di tela è cambia a stile tagliata in i posti - quelli chì eranu in a manca, andà à a diritta, è quelli chì sò in a manu ghjustu sò mandati à manca. A causa di manipuli di suchi, u tissu hè acquistatu.
  5. Quandu stu modu l'attrazzu labellu hè stata fatta di tezza, hè fatta cù cura di un ferru. Atturnu nantu à u passaghju incorreu è utilizendu un sciccareddu chjappu nantu à i cori sintia.
  6. Avà, per u listessu patronu, avemu chjucu u cori fora di u teatru principe, è i cunnetta ancu cù corpi tissuti cù un mutuu non tejido o adduzivu di doppiu. Intra i parti, pudete inserisce una cinta, se pensa à decorate tali cori cù una casa, pudete semplice di cose i cordi è pate pà aduttate i cori cù a robba.

Pudete ancu fà un corpu veramente fugliale o di carta .