Uovo di Pasqua cù i so propri - artisgianati

Ci hè una tradizioni maravigliosa - per pittura di uova di Pasqua. Ma à fà quessa cù l'aiutu di i tene di u tagliu hè abbrunanti. In questu articulu, averemu da sapè cumu pudete decorate l'ova di Pasqua cù i vostri mani.

Seremu creativa à u prucessu di decorazione di uova di Pasqua. Oghje sò parechje tecniche cù quale pudete decorar u ova per i vacanze. Puderete tà bracciale cù perdi, amare, pittura o brusgiate in a tecnica. I spazzole di legnu o poliestirenu per l'uccisi di Pasqua ponu cumprà in a buttone per bisogni.

Uovo di Pasqua da papier-mache

Un pezzu interessante di l'arti in a forma di u ovu di Pasqua si pò esse fatta in a tecnica papier-mache. Dinturatu vi pudete plantà pollulu o oghje tene.

  1. Per fà stu miraculu, infundate u ballu di u grandu cumu. Lubricate cù molti pova cola o paste. Cubra a travagliu cù pezzi di servilluli (2-3 capas).
  2. Allora fate un tagliu di carta bianca, è dinò un pappu di colore.
  3. Puderete u pruduttu è caccià u ballu. Cut the window.
  4. Découvrir l'articulu cù lumps of napkins and ribbons.

Uovo di Pasqua da u filu

Un pezzu simili pò esse fattu cù filamenti.

  1. Pigliammu u ballu.
  2. Aghjustate cù filamenti è glaze cù cola.
  3. Dopu assicurà, pala è caccià u ballu.
  4. Pratemu a travagliu cù a pelosa.
  5. Cut the hole.
  6. Scorciamu u nostru testicu.

Inshll greens

Hè un ovu simbulizeghja u principiu di a vita è hè assai adattatu per questa festa di notte. Hè fattu elementarii. In u cunceculu preparatu per un pezzu, ughjituammi è pruduce u granu o milla. In un paru di ghjorni avete da diventà frutti verdi. Pudete fà ancu più faciule, è utilizate a cunghjilla com'è un vasu. Simply pour un pocu acqua in quì è inseriu un primula.

Uovo di Pasqua da bead è sequins

Ancu s'ellu ùn hè mai statu stindutu da perle, puderete pudè esse un ovu moltu.

  1. Avemu bisognu di: pouches, perdi, ribbuli, uovo di foamu è culori rosati.
  2. Pusitondu una ghjuvanottata in u pinu è da un bastone.
  3. Pin the pin à a travagliu.
  4. Di listessa manera, fate diverse fila.
  5. Allora aghjunghje a cinta.
  6. A nova fila hè attaccata nantu à a cinta.

Tale un ovu pò esse fatte in duie ori di operazione. E vede simpliciamente stupente.

Ovu, fattu in a tecnica di quilling , hè distinatu da a so ligitezza è a ligerezza. U filigraniu di u filu di u ovu di Pasqua u so elegà è a sulennità. Per fà un charm, hè megliu piglià una pezza di lignu in forma d'ovu. O fate un cavallu internu. L'espirali è i rizzulidi sò ricati da trisciuti di carta 1.5 mm di grossu. Cuntate cù tutti cù PVA cola.

Comu facenu i uvaghji di Pasqua da pasta salitu?

A ricetta per una pasta marina hè assai simplice. Imbulighjate un vetru di salinu superficialu è un vetru di farina. Per una flessibilità più numerosa, pudete aghjunghje 2 cullizzioni di cola stampata. Fate tuttu chistu cù a mità di un vetru di acqua è mestisce bè. A pasta hè prestu.

  1. Per a preparazione di a travagliu, rotolate un ballu solidu di lametta.
  2. Applocate una pasta nantu à ellu è lascià e tene e articuli. Piglia a secca in l'aria, è pate nantu à u fornu da 2-3 ore. Pudete chjalli in u vostru discretu. Una gran plus d'sti ova hè a so durabilità.

Un ovu di Pasqua è fattu di pasta marina pezza pò esse pianu. Sì si sò assai culurati è colpi nantu à un arbre in u giardinu o un ramu in a casa, andonu cusì grande. Una altra plus hè chì si ponu esse fatta cù i zitelli.

  1. Prima di tutte e rotolate un capu di 5 mm di grossu è tagliatu i figurini di u ova.
  2. Fate un burato in ogni fille.
  3. Assicù le chjassi in u fornu è dipinti à u vostru gustu.

Ùn importa micca quella tecniche utilizate com base. Hè impurtante chì fate questu cun amore.