Prugnoli in tagliati cun basilica

Ogni muttbizza preparanu per l'inguernu, almenu un minimu sete di pepite di casgi è spine, chì, senza fallimentu, ci sò ancu cunsiglii di pumati. Qualchissia d'annu à annu rimpruverete a sola ricetta, ùn risichjate micca à esperimentu, è qualchissia hè sempre caccia di ricerca di e scelte megliu. Sì dite quì l'ultimi, pudete esse sicuru di preparà pumati per l'invernu cù l'alfalfa sicondu i ricetti pruposti sottu. Certamenti a so gustu di u gustu originale di such tomatoes.

Tagliatelle tomate con basilica per l'inguernu - ricetta

Ingredients:

Càlculu di un 2 litri pò:

Preparazione

Comu avà hà nutatu, no altri verdi (aneto, salsi, ruscello, pasti, ciliegie, etc.) sò stati prisenti in i ingredienti, in più di spices e spices, ma ci hè u bulu d'àri. È ùn hè micca surprisante. Dopu tuttu, u gustu è l'aromu di l'alfabbetu hè auturechimu è pò sustituisce complemente altre additivi, ma harmonizà cù l'agliu ben fine, cumplementatu cù u so aroma piccante è piccante.

Avemu travagliati aromatic twigs together with tomatoes preparati è denti d'agliu, cut in diverse pezzi, in un putu sterile seccu. À u fondu, aghjunghjeghja una vina di pimientina calda. Fate u cuntenutu di u vapore calentatu à fucure e l'acqua è, sughjendu a tonda, abbandono u minutu per quinze. Dopu u tempu hà sceltu, fate l'acqua à una paleta è torna à pusà à calori finu à chjudarà.

À questu stage, aspicì u salitu è ​​u zuccaru direttamente in u cane, fate in l'acitu di u pumu, è poi poverà i pumati è l'basilica cun un liquidu rifurmatu. Immediatamente cap i tarri, è turnate i latte upside, è mette sottu a manta per a sterilizazione naturali è u fretu graduali.

Tutte u tomate cherry con basilica è meli

Ingredients:

Preparazione

Spicialmente savuroso in forma di conserve cù l'aghjunzione di tomate di basilica di cherry. Inoltre, una tale piace assai impressiunanti è pò ancu esse parti di l'intimu di a cucina, sete un ciucciu nantu à a stantomba di a cucina.

Solu i prugne cheri freschi pò esse cunservatu cù basilica. I rinfrisce di e ramoscelli, rinfriscenu, seccà, perfugà à u zurridu è i mette cù e rami di a basilica in barchetti sterili è sechi, à u fondu di u quale a primu goccioli, fulla di laurel, anna è pateanu denti d'aziende.

Pigliemu un pumadoru in canzuni calzorini à fretu l'acqua, stallanu di deci minuti, dopu a quale l'acqua hè sgritata è aghjusteghja u zuccaru è u zucchulu granulatu. Dopu avutu ughjocatu è dissolviu tutti i cristalli turnate u pianu, è mette u melatu in a pappagallo è l'hà dissolvi. In ogni latte di litre, aghjunghje una cuchita di l'acitu è ​​fate a brine predilettu nantu à u melatu. Immediatamente latte furmagliu di corch, oltre à pusà cun elli è embrulanu l'sterilizazione naturali è u freddo lentamente.

Questa ricetta per vultiscia cun l'alchimia è u melatu di i prugne cherry hè abbastanza bè per a cugliera di u pumati ordinari. Spices e spices addizionali pò micca aghjuntu à tutti o sustitùtinu cù l'altri à u vostru gustu.