Jusai per l'inguernu

Jusai hè una cipolla verde, affissante in l'aspettu è gustu à l'agliu. Hè assai gustosa ùn solu in a so forma naturali, ma quandu aghjunghje à insalate, pasticcerie è salsi. Ma chì ciò chì facenu quandu a so stagione passa è cumu per guardà stu pruduttu per l'inguernu? Jusai pò esse frescu, pò esse marinatu o ancu cungiatu, spargugliatu nantu à sachets. Cumpigliate cun voi a ricetta per a cucina jusai per l'inguernu.

Cumu pudè abultamentu jusai per l'inguernu?

Fighjemu à a vostra attenzione a ricetta di a salamaria di vitamina in salame di u jusai, a cipolla verde è u fonullu, chì, per suprattuttu, seranu utile à voi in u invierno. Pò esse usatu per a borsch cooking, carne, seconda corsi è ancu insalate.

Ingredients:

Preparazione

Tutti i verdi sò benaminati, lavatu sottu à l'acqua è scuzzulate per disperse da l'acqua. Oghje tuttu ciò, mette in una coppa profonda è mestisce. Aghjunghje appruntate un vasu in u volumu di 500 millilitru, i lavamu l'acqua cù soda è i valdi di rinfriscà. Poi turnu nantu à una pettinezza nè fugliale è sia di fuga. Dopu quì, pusau un rollu stagno di loureul è una mistura di jusai è verbe nantu à u fondu di un cane seccu, appendate à a manu.

Emu ponu annunzià u banchettu, ma vultemu à a preparazione di u marinatu stessu. Per fà questu, fate un litru di acqua filtrata in a panetta, u mette nantu à u focu, purtate à foglie è sprinkle sal cù zuccheru. Sì bisognu di più marinada , aghjunghje tutti l'ingredienti dui dui. U solitu 70% di l'acitu di vinu hè creatu in proporzioni - una parte di l'acitu è ​​sette parte d'acqua per acquistà solu 9%. Allora accogli nant'à u vinu di dilucatu in l'acitu Pienza, portene à foglie è gentilemente, mentri l'addevu hè chjucu, frétela nantu à i frasi di verne è coperazione cù e metalli in cima.

U fondu di un pezzu maiò hè cupartu cun una bagnera di pappagghia, pienu d'acqua, purtatu à foglia è fiscavanu in un containeru cun un pezzu per chì l'acqua righjunghja i spalle. Sterilizà tutte e 15 minuti, è poi piglià cun prisentazione di a prisirvazioni cù Ghjussae è chjusu cù una chjattu di u sole attuale. Turnate i attrazziali, verificate chì a tezza aderiscenu bè è u marinatu ùn micca falla. Avemu un capimuni calzottu in u pianu, mette u frasu nantu à u frasu, mette cù u restu, è lasciate per fridhe.