Jam da u turnu

Molti cresinu chì u turnu hè assuciatu pocu per parechji tipi di spazziali. Oghje dispremu di u mitu è ​​offre ricetti per a preparazione d'un cunfinuoso è uttellu uttellu di questi frutti. A so astringenza è l'acidità hè mitigata da u zucchulu granulatu è u prucessu di trattamentu termale, è tocca solu per u benefiziu di i qualità gustativi di i diliziosi.

Cumu cunfittendu l'intrecciunità da un pignore fintu per l'invierno - ricetta

Ingredients:

Preparazione

U stadiu cchiù travagghiu in a preparazione di cunfettu sottu à sta ricetta hè a preparazione di frutti è l'estrazione di fossi. Princuramente rinisciute a turnu sottu à l'acqua fughjava fresca, rinfriscà i pedicels, fate un cultile à longu u perimiteru di u fruttu cut, dividite in dui sarti è sguassate a petra. Sì avè una varietà di spine, l'ossi chì ùn si ponu micca siparati da solu, pudete spolverà u fruttu cun una poca cantità d'acqua è fracete finu à u solidu. Dopu questu, l'osse ponu esse facilitatu. Pudemu u palustre o pulpula rapida di u ghjiru in un cuntaintu esmettatu, fendu l'attrizzatori in u zucchulu granulatu, è lasciate per separà i zucche à a temperatura di l'ambienti.

Prima di fogghiu, fate un poveru d'acqua o calzu in u vasu cù u giru è u zuccheru, se l'ossi fossiculate da a cucina. Durante u prucessu tutale di crescente a basa di cunfitturi, spessu cunfreete cù una cullera o spatula di lignu. In prima, hè bisognu à fraccheghja a masse spinezza cun apenninu noteu e fogghiu duranti trenta cinque minuti, poi purga è friscu.

Pudemu a meloglia nantu à a stufa per a siconda volta è dopu avè cecchientu, avemu alluntanatu per un'altra mitallu ora. Dopu questu, distribuzione a bundenza di calda in avanzu prupisendu veli limpi, secchi è sterili , cunfrisce e stufa cunfitti herméticamente, è pusendu à stà sterilisazione è fate a lentita sottu una manta fina o manta, girannusi i banche di fondu.

Jam "Five minutes" da a spina

Ingredients:

Preparazione

Unbelievably delicious is jam, combining the fruits of thorn and apples. Inoltre, si i ingredienti sò trattati minimamente in cale, a pratiche retrave u massimu di pruprietà priziosu è sarà stata in fragranti.

Per fà sapè l'idea, rinfrisce u turnu, sguassate u ziziu è sguassate l'ossi, utilizendu i raccordji da a ricetta previa. I Macelli sò ancu mine, cut in a meza, sguassate i nuclei cù i pezzi, è tagliate a carne in fette taglioli. Sè siddu vulete, pudete torce a basa di a frutta a través d'un macinatu di carne o molteniu in un licore. Avemu ad aspiratu cù u turnu è manzili cù u zuccheru, mettite è lasciate entre dòdeci o quattordine ghjorni.

Dopu un pocu tempu, pudete aduprà a coccia di u jam "Pyatiminutka". Per fà questu, aghjule a prutezzione à fogghi cun inghjovigliu freti, fervente per cinque minuti, è dete frutti. Dopu à quessa, calentami torna, fervente per cinque minuti, è dispensa immediatamente cunterti sterile è secche. Ci ponu esse solu à u corku a preparazione preparata durante cinque minuti cù i tappetti è sottu sottu una manta fina o manta per l'esterilizazione naturali è u fretu graduali.

Cunfittinu da u ghjornu cù l'osse per l'inguernu

Ingredients:

Preparazione

Sì ùn ci hè nimu o un scopu di incicurà cù a rimorca di u spine, un trattatu pò esse preparatu cun elli. Per fà questu, rinemu solu u fruttu sottu acqua corrente è a dettuglie. U zucchero hè cunghjunatu cù acqua filtrata in un cunti di jam è calde per dissolve tutti i cristalli di zuccaru. Dopu avemu a bassa a pruvà apposta in un sciroppu calcu , fate fughje è foglie durante quaranta minuti.

Partigghianu a traversa fresca è insistiu, dopu à quale avemu torna cunfermendu a delicatessezza à foglia, fervente per vintu cinque minuti è ponu valdi nantu à i vetri sterili prevenuti. Dopu chì i cuntenenu sò stampati, piacè friddi in cundine naturali è si pò mudificà à l'altre travagliu.