Preghiera di a Nostra Signora

Ùn hè micca da u locu induve a leghje hè legatu, chì u cumprimendu di a dumanda dipende, è micca nantu à a santa illustata à l'icona, ma in Diu stessu è a creda in l'omnipotenza. Dopu tuttu, ognunu sarà rimuneratu da a fede, chì significa chì induve urzaranu u Diu, ellu puderete esse da solu cumu avete intesu parlà cù un core pienu.

In ogni casu, ci sò e posti in u mondu induve si sentenu stessi, quasi un vicinu di Diu. Queste sò posti sacri induve anu da andà per rinfurzà a so fede è purificà u so spiritu. Inclusa, per i bè postu aghjustanu parechji icone. Per esempiu, a preghiera di a mamma di Diu, secondu u vostru prublemu, serà più efficace per leghje prima l'icunettu "Vsezaritsa" o "U Muratu Inquatuble".

Icona di a Mamma di Diu "Vsetsaritsa"

"Vsezaritsa" hè un icunettu miraculu cù un principiu putente di curación. Prima di fà spende per aiutà à quelli chì sò longu dispirati. U "Vsezaritsa" hè dumandatu à guarisce di u cancer, di l'addicuzione di droga, di l'alcoolismu, i parenti urdinate per i zitelli chì anu pusatu u pede nantu à u percorre incorrecte. Inoltre, a prighera di a mamma di Diu hè ancu leghjia in casu di periculu mortale da cunspirazzi, spoiling e eye evil. Dopu un novu sottocussia u so putere in tuttu.

U testu di a prichera:

"Oh, All-bonu, digna di a Mamma di Diu, Pantanasse, Vsezarice! Nesm hè digià è mi fate truvassi sottu à u mo cane! Ma, cum'è una misericòrdia di Diu, una mamma chì ampara di Diu, hè propria a mozza, a mo ànima hè salvata è u mio corpu debitu anu sviluppatu. Imashi per un putenza inespiziliunà è ùn spira micca di voi ogni verbu, O Vesarica! Puderanu per mè. Avete dumandatu per mè. E glurificà u vostru nome glorioso sempre, ora è sempre. Amen ".

Icona di a Mamma di Diu "Calice inesgotable"

Cù a preghiera di a mamma di Diu Un canzellu inescuvule hè cunnisciutu da una legenda. Hè una quistione di un sulitariu retiretu di a pruvincia di Tula, chì hè cascata sottu u putere di a dependenza di l'alcoolidenza - abbiava ghjornu è notte, e so so peri ùn si rifieghjanu, ma tenia sempre. In u so sognu, un anzianu, chì hà urdinatu di pricà per davveru u icona di a Mamma di Diu in Serpukhov. Ma u suldatu ùn puderia micca, è i soldi ùn era micca in modu. Allora u sònniu hà avutu dui so sònnii, è aghju avutu per andà. In u tèmpiu, nimu hà saputu di stu icone, suggeriu solu chì quarchi fala in u locu di u tempiu. U icona hè stata truvata è in u reversu hà una inscription - "Calice inesgotable". U suldatu, cumu avissi vulutu, leggiu a preghiera di a Mamma di Diu per aiutà è si ne turnò micca a casa, solu cù i so pedi, ma ancu liberatu da a so addiction à borra.

U testu di a prichera:

"Nostra Regina, Preslaya, a nostra speranza, Most Holy Theotokos, hè ricevutu da i straneri è u stranicu Protettore, i poviri chì aiutanu è ambitteredu u velu. A nostra hè a nostra disgrazia, a nostra dulore hè evidente: i tentazioni sò pussuti di e tentazione in ogni locu, è l'ingressu ùn hè micca. Tù sì un servitore fassate un favori per noi, cum'è cumperevule, chjappà, com'è stranu, chì strughje à noi, cum'è misguided, uvrachuyu è salvàtene, cum'è unanimale. Ùn ci hè nè altre assistenza, nisun altru rapprisintà, nisun cunsulazione, solu per voi, a mamma di tutte e lotteriate è sopra. Fighjine à noi, i piccatori è in l'amarezza di l'èmanu, cundiscenu cù a vostra Honor Omophor. Fighjemu di i mali chì anu peritudutu, particularmente piraterie. Cumpigliemu u vostru nome santu sempre. Amen ".

Icona di a Mamma di Diu "Unbreakable Wall"

U "Scorsione murale" hè unu di i sereze ortodoxi più venerati. Dopu avè lettendu a preghiera di a Mamma di Diu Un murezione di inviulazione murite per a prutezzione di a Virgen di catastrophe natura, invasioni in i vostri briganti, i detracturi, è ancu un muru putente è inviolate, prutegrate da a malatia è l'disgrazia.

U testu di a prichera:

"A mo amata Reina, a sperma, a mamma di Diu, un amicu di i gattivi è i stranieri, i praticà l'alegria, offentera di a patrona. O vede a me disgrazia, vedi u mo pena; aiutanu cum'è dévolu, cose cum'è un strammi. L'insulte di u mo pesu, risolviu, cumu si era: cumu ùn pudia micca altru aiutu per vene à voi, o qualsiasi altre rapprisentativu, o un cunsulazione cunsulazione, solu per voi, nantu à Bogomati, per avè mantenutu è coperà per sempre è sempre. Amen ".