A Preghiera di Mamma

A preghiera di a Matilda hè un testu moi famosu, perchè ogni donna chì hà datu a nascita à un zitellu si preoccuva cun sinceramenti cun ellu è li desborderà tutte e più. Vi cunsiderà parechje scelte sfarenti chì ponu esse applicati in diverse situazioni di vita. Ricurdativi - quantu più fede, u più grande hè u putere di a preghiera di a mamma. Cum'è qualsiasi preghiera, a orazione di a mamma debeu avè lettu 12 volte.

A preghiera di a mamma di Diu nantu à i zitelli

"O Signuruzzu Signore, a Virgine di u teatru, salvà è priservà à tè i mo figlioli (nomi), tutti i ghjovani omessi, giuvani è babelli, battizati è senza nome è in u corpu di a mamma inganna. Cundite cù a ricchezza di a to maternità, observe cù teme à Diu, è in obedientzia à i genitori, prege à u mo Signore è u to Figliu, è dà aiutatu ciò chì hè valenu per a salvezza. Ju entrusttu à a vostra esplicazione materna, perchè Eia a Protezia Divina à i to servitori. Mamma di Diu, guidà à l'imaghjini di a vostra maternità divina. Guarì a mo ànima è u corpu u ferite u mo figliolu (nomi), cù i mo peccati infatti. Aghju da u mo figliolu à u mio Signore Ghjesù Cristu è à A tote, a prutezzione più pura è celosa. Amen ".

A preghiera di a mamma per u so zitellu

"Signore Ghjesù Cristu, Figliolu di Diu, preghje per u cuncepimentu di a vostra Ma più purità, mi sentite, peccatie è indigni di u to servitore (nome). Signore, in a misericòrdia di u vostru putere, u mo figliolu (nome), aghju pietà è salvà u so nome per voi. Signore, pirduna tutte e transgressioni, librettu è vuluntariu, impunite per ellu davanti à voi. Signore, guidàllanu à a verità veru di i vostri mandi è insegni è l'illustrate cù a to luz di Cristu, per salvà l'anima è guarisce u corpu. Signore, benedite in casa, vicinu à a casa, in u campu, in u travagliu è in a strada è in ogni locu di u vostru duminiu. Signore, seguite sottu a porta di u to Santu di una bala, freccia, spine, spada, velu, fiasca, inundazione, d'una ultricule mortali è di morte vana. Signore, prutegevi di l'enemoli visibles è invisibili, di tutti malinzii, mali e disgrazii. Signore, guarìmulu di ogni tipu di malatie, pulisce di ogni tipu di zuppurtava (vinu, tabacco, drogi) è facilitate u so patimentu è dolore mentali. Signore, dà a gràzia di u Spìritu Santu durante parechji anni di vita è di salute, castità. Signore, dà a to benedizzione nantu à una vita di famiglia pietosa è a procreazione godiale. Signore, cuncede ancu u servitore indignu è sinful di Thine, a benedizzione parenti nantu à u mo figliolu in a mane dopu, ghjorni, notte è notte, per u vostru nome, perchè u Thy Kingdom hè eternu, all-putenti è all-putulente. Amen. Signore, aghju pietà. "

A preghiera ortudoxa di a mamma per u figliolu

"Patre Celestial! Grant me grace in ogni modu per pruteggiri i me figlioli da esse tentatu da e mo attività, ma, in constantemente in mente u so cumpurtamentu, distraeranu di l'errore, currete l'errori, restrigenu a so stubbornness è stinzanza, ùn fate scatari di vanità è frivoltà è ùn sò micca stati purtati per pensiuni insane; ùn lasciate micca seguità u so core; Perchè ùn dettu micca à e vostre dirittu. Chì a malignità di a mente è a so salute sia distrutta, è chì i peccati di a so ànima è a forza di u corpu si feghja. Ghjudicate u Ghjustu, chì punisce i zitelli per i peccati di i so genitori davanti à a terza è quarta generazione, allora u so punizioni da i mio figlioli, ùn punite micca à i mo peccati, ma sprudle cù a rossa di a vostra gràzia; lasce in u virtutu è a santità; Fate cresce in u vostru favore è in l'amore di i piatti.

Tali preghissi deve esse leghje in una atmosfera distesa in casa o in a chjesa, preferibbilmente tenente una candela chjesa di a chjesa. Tradizziunamenti, i preghje sò purtati da l'icona di a Vèrgine, chì hè cunsiderata a patrona di tutti i matri è i so figlioli. Se a preghje s'arrivela in a presenza di un ziteddu , hè necessariu trascurallu dopu ogni lettura.