Bè da l'aranciu congelatu

In i caluri, i ghjorni di l'estate hè sempre piacevule per vìviri un vetru di bè fugliale per saciate una seduta. Hè du duie volte più piacevule, se stu biacciu è sempre insanamente deliciosu, utili è coccu da i vostri mani.

Avemu vi dite voi oghje di fà un veru bevande d'estremità da oranges. No, ùn eremu micca sbagghiatu, era da frozen. Arranchi chì sò stati testate friddi, perde a so amarezza, è dà più di u so zucchinu. In u risultatu, da una cantina pocu picca di citrati, avemu un assicuranza impressiunanti di zucca sabbia, chì serà apprezzatu da l'adulti è di i zitelli.


Cumu faci un bevande d'istati di l'aranci?

Ingredients:

Preparazione

L'arranotti sò spaccate cun acqua fogera, secca è postu in un fugliale per parechje ghjornu o suttanu. Piglià i agrumi, cunfinate è tagliate in bè cazzi, cutidianu o cut in pezzi è sfruttu in un blender. Fate cù dui litri di acqua fridda, mischjà è surtite vintu o trenta minuti. In l'acqua restante, dissolve u zuccaru è l'acidu citricu è aghjunghje cù a misura d'orange. Avemu brew per quince minuti più.

Avà filtre, dispensà u cuntenenu di vetru è accumpagna in a fria, preferibbilmente micca più di trè ghjorni.

Sè stati cunfunditi da a ricetta versione di l'acidu citrinu , seguitavemu suggerenu preparà un bevande d'aranci è lumi congelati.

Biscotti da orangesi è limoni

Ingredients:

Preparazione

U agrumu hè lavatu cù acqua calenta, secca è mandata à u locu per parechje ghjorni. Allora pigliammi, dà un pocu scappatu, tagliate in pezzi è sfrattate cù una mincer o blender. Rete cun trè litri di acqua è si ne vanu 20 minuti. Avà strain the mass through a gauze o sieve. In dui litri, dissolvi u zuccaru è l'aghjunghje cù u liquidu filtru è u restu di l'acqua. Scappamu i vetro è fate mette in a fria.

L'usemu in una forma enfasi.

Bevande di u focu fucundatu è a zucchina

Ingredients:

Preparazione

L'aranje lavande sò disposti in u locu friddu da dui à trè ore, scumpressate è tagliate in picculi fette. À u fondu di a ghjanda, aghjunghjenu i pappelli di mint, aghjustate u zuccaru d'aranciu, arremu a tagliera, sprudle cù zuccaru è pezzu liggeru. Allora aghjunghje u ghjacciu, aghjunghje l'acqua è serve