A malatia spares nimu: Selena Gomez cuntinua a pattu cun lupiu

U famusu singulista americanu è i giovani idoli Selena Gomes franche à vogue à i so vogliu cumminciati à a malatia autoimmune in una entrevista.

Lu lupus arraggiò a vita di una celebrità: Selena piglia u pesu per u trattamentu, chì dopu aviani a "lotta" per un bellu pezzu. Inoltre, per a debule forte è malattimentu, u cantante era furzatu à interruta a so tour di cuncerta in u oghje di 2016.

Ricordemu chì i lupus in l'antica sposa Justin Bieber fu scupertu parechji anni fà.

"Aghju ricordatu chì durante a scena mi sentia beni, era stupidu - l'atmani di panicu intensifichemu chì si puderanu esse riprisentatu, prima per avvicinà à l'urge è dopu i rendimi. A depressione era aghjuntu à questu, è espansione era aghjuntu. Aghju intesu chì, per culpa di povira sanità, ùn aghju micca datu i mio fancieri ciò chì meritanu è d'aspittà da mè.

Selena hà dettuna chì era ingiustu à i so cumpunenti. Per quessa ch'e aghju firmatu i discorsi.

Diaggianu cun u dialogu constructivu

La Sguera Gomez a rappurtarii cumu si cumunicava cù a so udienza, è chì spessu ella hè vargogna:

"Quandu i figlioli s'accogliquavanu in u salone, aghju cresce in modu di dà una parolla chì nimu in a me vita ùn falla mai d'esse scurdate di elli, sentenu cuntintezza o mali. In ogni casu, quandu l'età di u mo auditu avvicinava a marca di 20-30 anni, ùn aghju micca capì ciò ch'elli ponu parlà cù l'audienza. Dopu tuttu, da u stadiu pudia vede cumu chì i cuncerti fumenu è drentu l'alcohol. Cumu pudariu fà? Dite, dìcenu, amici, prumettimu chì sempre pudete esse felice? Intese chì tutti questi paroli, cum'è mè, facenu un certu tipu di difficultà è prublemi ogni ghjornu.

E dopu Selena Gomez hà scappatu, perchè s'hè avvistatu chì ùn hà micca sapienza abbastanza per aiutà à u visoru è ella solu spera a so energia.

Leghje ancu

Avà ogni cosa ha cambiatu: Selena visita u so mèdicu 5 volte à settimana è hè trattu per una malatìa desaggiadina chì hà influinatu a so apetta è purtata a soffrenu. A zitella avè avutu chì hà deliberatu micca un'accumulà u fattu propiu di a so malatia, perchè ella veramenti voli chì quandu parechji donne possite sapete chì ci hè un modu di modu:

"U mondu mudernu dicta rigioni duru per i zitelli. Avemu bisognu, bellu è forte! È ancu sexy. Cusì, estò sicuru chì ogni unu di noi hà tuttu dirittu di esse solu è noi, ancu à cuddà per lavu, rimettendu noi.