Cell arteritis giant

In l'anziani, u travagliu di u sistema cardiovascular di u corpu, in particulari in e donne, hè spessu interruzzione. Una di e malatie più cumuni di tali pianu hè l'arteritis di cilantro giantale tempurali (GTA). Ci hè carattarizatu da infjammazione di i mura di l'arteria carotida è di l'arteria tempurale, chì hè impurtante per impidisce immediatamente, cum'è a patologia scriva rapidamente è pò causà cumplicità severa, cumpresa a cecità brusca.

Signs of giant cell temporary arteritis

Un altru nome per a maladizioni scunnisciutu hè a malatia di Horton. I so sintomi sò classificati da spécialistes in trè gruppi:

1. General:

2. Vascular:

3. Spotting:

Terapia di l'arteritis di ciliarsi già cù polimialisi reumatica

A forma cunzidutu di a malatia d'Horton hè aggitata da u tristu agutu in i musculi di a cinghiale è a pelvis. U so trattamentu ùn hè micca diffirenti da un avviatu integrattu per qualsiasi altre tipu di GTA.

Sicondu a ricerca medica pubblicita, l'arteritis di a cella giuda è sottumessu à a terapia d'hormone. L'Admission Prednisolone à una dosa iniziale di 40 mg per ghjornu permette per 24-48 oghji à migliurà a cundizione significativu di a cundizione di u paci, è per stà a inflammazione in i mura di l'arterie. In i casi severi, ancu prescritti Methylprednisolone.

Quandu a gravità di i signali di a malatia di Horton hè ridutta, a dosa di l'hormonici corticosteroidu disminuisce à 10 mg per ghjornu. I trattamentu di sustegnu dura almenu sei mesi, finu à chì tutti i sintomi di l'arteritis di i cellula giganti desaparenu completamente. Forme severi di sta maladie suggamenu un cursu più longu di a terapia, circa 2 anni.

Ancu dopu a cunferma di recuperazione, hè necessariu di cuntinuà a vigilazione cù un spécialiste, visitate regularmenti l'examinazioni prugressivi, cum'è chì a malatia pò repite.