Samsara - chì hè samsara in a filusufìa è cumu per esse da a rota di samsara?

A traduzzione literale di a parola "samsara" hè un passatu chì passerà per sempre. Questu parolle hè una entità vivante chì custituiscenu constantemente, è poi spende e so alpi è soveri, perchè cascà nantu à a terra cun una petra. Cusì simbolicamente simbolicani i processi eterni, nascita, sussegente crescente è, à a fine, a morte.

Sansara - chì hè questu?

Una sola vita hè solu un pezzu di un grande puzzle. Sansara hè una cumminazzioni di una catena inseparabile, chì compone di cinque agrumi. A catena di questi cambiamenti hè cambiatu in constantemente, è ùn ci hè nè manera di capisce quandu u so principiu hè. Una vita stessa di sta catena hè solu una picca parte di samsara. Per evaluà a scala è vede a verità, avemu bisognu di vedà un pocu fragmentu, ma una parte significativa.

Chì hè samsara in a filusufìa?

L'ànima di una persona pò regenerà, pò riencarnate in diversa vita à l'imaghjini differenti, un cìculu di reencarnazione hè u samsara. Samsara in a filusufìa hè u cuncettu cintrali, hè un tipu di liggi di l'universu. Diversi scole filosofichi è tradizioni basati in religione, cunzidenu samsara com'è locu sfavore. Hè cresce chì l'ànima esistene in ignorancia. Ella viaghjà in un circhiu vicu, cumpostu di morte è di nascita. Cume hè samsara hè un obstacle chì impedisce micca di realizà a verità di a natura.

Chì hè samsara in u Buddhismu?

Fate chì u cuncettu sanu sia unu di i più impurtanti. Sansara in u Buddhismu hè un cunniscenu micca solu di a ciclicità, hè un tipu di illuminazione. L'idea hè stata sviluppata chì ci hè ancu un statu intermediatu trà a morte è di nascita. E cum'è, cum'è cù una sola cannila, pudete chjudece altre, perchè u mumentu di una nova esistenza, serà l'ultimu dopu à l'intermediate. Ci era una teoria di strigghiassi dopu a morte.

Chì ci hè a lege di samsara?

L'insignamenti di u Budditu sò basati nantu à u fattu chì l'esencia di e persone ùn pò micca esse cambiatu, da e azzioni chì facenu, a vita è a percepzione di u mondu pò cambià:

  1. Sì una persona si cummette malevoltu, u risultatu di elli serà necessariu per esse solu umiliazione, malatia è dolore.
  2. Se sò beni, vi ricevenu a pace è a gioia di l'anima cum'è una recompensa.

A lege di u samsara (u ciculu di i persone) hè, da e grande, ancu una lege karmica chì determina micca solu quantu una persona hà vicinu in sta vita, ma chì duverebbe aspetta à i reincarnati. U mecanismu hè chjamatu bhavacakra. Hè custituitu 12 ligami.

U ciculu di l'esistenza implica chì i pinsamenti, i paroli è i atti, ch'elli sò o boni è dolci in ogni casu, abbandunate una marca nantu à karma. A traccia karmica guidà una persona à a so a nova reincarnazione. U scopu principali di u Buddhismu hè di vive a vostra vita in tale manera chì ùn ùn ùn abbanduneti trazzi nantu à u karma. Per quessa, u cumpurtamentu di un Buddhist ùn pò esse invidutu di ciò ch'ellu vole o si sentenu. A lege di u samsara l'hà da.

A rota di Sansara - chì hè?

L'ingressu à qualsiasi tempiu Buddhistà hè necessatuamente decorata cù questu simbulu. Tutte l'insignamenti di u Buddu eranu riflessi in l'armati di samsara è diventonu u sustegnu più populari di u Buddhismu. A rota di samsara rapprisenta u ciculu di l'esistenza secunda:

  1. U cerculu principali hè un cìrimu cìrculu cù l'imaghjini di un cavallu di trè capelli - ignoranza, affettu è còllera.
  2. U sicondu cinghju compostu di dui mitre, lume è scuru. Hè divisu in a so manera chì u karma. Bonu è micca bè.
  3. U terzu cìrculu cunsiste à cinque o sei sera, hè a cunsiguenza di nascita in unu di u mondu.
  4. U corpu umaghju prezzju - una persona hè in u mezu intermedi di l'essiri viventi.
  5. U rimbellu di a rota reprise l'insignamentu. Questi sò l'urganisgiunendu pirsuni da u nascita à morti.
  6. Yama hè u diu di a morte, esprimi u principiu di tutti i karma è detti a rota di samsara.
  7. U Buddha liberu da u ciculu hè illustratu fora di a rota in u cantonu ghjinatu.

Chì significarà a rota di samsara?

Ogni parolle da a rota hè una figurazione di l'ànima, solu òle 8 incarnazioni. Ogni vita riprisenta un parlavu, una persona vive è i maghju karma. Per tutti l'ottu viti, questu pò esse pusitivu è negativu. À a fine di ogni vita, ogni parlà accumula u so percentuale di karma, chì affecca a vita sussuttanti. Cu ogni vita di karma hè diventata più. Se à a fini di l'ultima rettarnacancia, karma hè fatta, una persona pò piglià l'scelta è diventà liberu. Chì significarà a rota di samsara? Cusì per tutti i tene reencarnazione, u putere karma hè recruitu è ​​travagliatu.

Cumu surtite da a rota di samsara?

L'obbiettivu di a religione di u Budismu hè di liberà da u so karma. Cumu per esse da samsara, per parechji seculi preoccupa più di una generazione di buddi. Ch'ella ùn sianu micca l'oppurtunità di rastreallu. Ci sò règule chì ponu aiutà à lampà u cingulu vucjuvolu.