A dea di a bellezza - i nomi di a divinità d'amore è bellezza in parechji mitulugia

Tuttu tutti sapi chì dicenu chì a bellezza pò salverà u mondu. Possibile hè un pocu esagutariatu, ma grazia à a bellu un vole di vive, creà è amore. In ogni momentu, a vera bellezza hè stata adurata è ancu deificata. Hè cume chì in i mitulugia di e diverse culturi ci hè una dea di a bellezza.

Dea di Bellezza in Mitulugia

Per drittu di u più famosu hè a dea greca di a bellezza Afrodite . Tuttavia, i nomi di divinità di bellezza sò populari in altri culturi:

  1. Lada hè una dea slave di a bellezza. I couperi cuntenenu i so fiori, u melu, u bariassi è l'abiti viventi cum'è un rigalu.
  2. Freya hè una dea scandinava di a bellezza. Era tantu amatu chì anu dedicatu un di i ghjorni di a simana - Venneri.
  3. Ein - a dea irlandesa era rintrava com'è una donna bella, fraffa è bella.
  4. Hathor - a dea egiziana di l'amore è a bellezza hà assai piacevuli di vacanze è diventimenti. Per questa raghjunta era sempre ritrattu cù strumenti musicali. L'abitanti di l'Egittu eranu sicuru chì un amuleto cun una figura di una sisra nantu à u collu pudia pruteghje di i prublemi. Hè stata di supportu di e coppiu parechji è pruteghja a casa di a famiglia.

Dea di Bellezza è Amore in Ancient Greek

Afrodite . Chì dea di a bellezza in a mitulugia greca hè cunnisciuta se micca à ognunu, da ghjente à parechji. Afrodite hè unu di i grandi divinità Olimpichi. Ùn hè micca sola a dea di a bellezza è l'amore, ma ancu a patrona di a fertilità, eterna primavera è vita. Inoltre, hè chjamata a dea di i sposi è di nascita. Afrodite anu un puteru d'amori ùn solu per i pirsuni, ma ancu più di i dii. Solu Artemisa è Hestia eranu immune à ella. Ma à tutti quelli chì rescindutu l'amore, era veramente ruthlesse.

A dea greca era cuntenta d'inspirà sentimenti d'amore per tutti è ella spessu cose in amore è cambiò u so maritu terribly Hefesto. L'attribuurità più impurtante di a vistura di a deessa era u so cintura, chì era urdinatu, desideriu, parolle di seduzione. Questa cosa pudia fà tutti l'amori cù a so patrona. Era presa in prestu da a dea Hera, sunnannu di fomentà a passioni fervente è à u stessu tempu fraccare a vulintà di u so maritu.

A dea romana di a bellezza

Venus . In Roma antica, Venus hè a dea di l'amore è bellezza. In prima, hà patronatu:

Dopu un pocu chì i so funzioni era largu è hà cuminciatu à esse chjamatu tutore di bellezza femina. A dea di l'amore è di a bellezza hè a realizazione di a castità femminile è a patrona di l'amore, l'attrazzioni fisica. Venus hè bella è charming. A menzione era spettaculu comu una bella picciotta senza robba. A volta à e so cadenti hà un pappu di tissutu lustru, chì dopu fù chjamatu "cinturione di Venere".

A vita di a dea romana dettu l'omu simplice un veru paradisu. Ella stessu hè tranquillu è raghjonu, ma à tempu ghjucatu è un pocu frivulu. I simboli di Venere sò u lebbra, u pumu, u papucci, u rosu è a mortula. In u mondu mudernu, a rosula simbolizza:

Deessa di a bellezza cù i slaves

Lada . In a mitulugia di i slaves, Lada hè a dea di l'amore è bellezza . U 22 di sittembri i nostri antenati hà dedicatu una dea. Hè stata cunsidarata cun patrona di cunfortione di casa è felicità di a famiglia. A so spessu torna ghjusti figlioli cun una dumanda à aiutà à cuncrete a so cumpagnie alma. E donne cose à dumandate l'esibitu è ​​a felicità. A Slavica era assicurata chì Lada pò dà e donne di bellezza è bellezza.

Per celebrà u ghjornu di a dea di a bellezza, era cumune di pane à pane in a forma di grulla. Tuttavia, avà solu esse usatu com'è un amuletore putenti. I slaves sempre rapprisbati a so dea di a bellezza in a forma di una donna giovani cù capelli verdi. U culore di u capu pocu hà indicatu a so unità cù a natura. Vesti di a dea di e diverse piante, è in fiancu sempre cù i pilati di culore multicolore. I nostri antenati l'hà deskrittata com'è furtunata è chinu di cunvivialità è amanu tutti.

Dea di Bellezza in Egittu

Bastet . L'Egiziani anu a so propria dia di bellezza - Bastet . Era a personificazione di a luce, l'alegria, ricchezza culura, amore è bellezza. Inoltre, era spessu invintatu cum'è a mamma di i misgi è u guardiastru di a casa, a cura è a bona famiglia. In u mitu egizianu, a so ima era scritta in manere diffezzenti: qualcosa gràzia è affettuosu, da vindicazione è aggressiva. Chì era questu piace? Legends antichi dite à u fattu chì ella hè a figliola di Ra è Isis, lume è a bughjura.

Per questu causa, a so ima era spessu associata cù i cambiamenti di ghjornu è di notte. In l'Egittu anticu, a dea apareceu in l'apughjatu di u Regnu Mediou, quandu u prublema principali era u ghjattu. Allora i misgi anu cuminciatu à appiccià u pricatu. In a casa, u ghjattu era ricchezza è valore. In quelli ghjorni, trà i dii Egiziani appareru una figura di un giuvini.

A goddess scandinava di a bellezza

Freya . Nimu ùn sanu u nome di a dea di bellezza in cultura scandinava. Hà dui nomi - Freya è Vanadis. Hè a dea di l'amore, a bellezza è a fertilità. In Scandinavi, hè chjamata baths è hè cunsiderata a figliola di Njord è a dea Norsu. Dicenu chì hè a più bella in l'universu, sia trà i dii, è trà e persone. Hè assai tipica è hà un corpu dilicatu chì hè culuratu di l'amore è a cumpassioni per ogni persona.

Quandu a deessa chianta, i lagrimi d'ochji di geganti da i so ochji. In ogni modu, Freya hè un formidable guirreru è capu di e Valkyrie. Questa dighizza inghjustu hà una ghjustu falcuni plumage. Quandu si mette nantu à ella, ella immediatament cumencia à volare nantu à i nuvuli. Curiosamente, l'anziani anzi dedicate a dea di a bellezza unu di i ghjorni di a settimana - u vennari.

Indita di a bellezza

Lakshmi . Per l'abitanti di l'India, a dea di a bellezza hè Lakshmi . In più, hè chjamatu patrona di a bundanza, a prusperità, a ricchezza, a fortuna è a felicità. Ella incorpora grazia, bellezza è charm. U populu hà cridutu chì i so fanali certamenti eranu babbu di a miseria è a miseria. In una di l'indicazione di u Vaisnavismu, ùn hè micca sola a dea di a prusperità, ma dinò l'amante madre di l'universu. Lakshmi hè prontu à aiutà à ogni sustegnu vivante chì li dumanda per aiutà.

Bè di biddizza armenia

Astghik . Spessu chiddi ntirissati à a mitulugia sò dumandatu quale era u nome di a dea di l'amore è bellezza in Armenia. L'abitanti di stu paese hannu a so propria dea - Astghik. Hè u amatu di u diu di u tronu è i lamponi di Vahagn. Sicondu a ligenda, dopu a so reunione d'amore, era sempre chiuvutu. Hè cunsiderata chì hè a patrona di e donne, è di e femine in partire. U cultu di a dea era assuciatu cù u regnu di i jardini è campi. Sicondu i leggendi Astghik puderia diventà un pisci. L'estatue in pietra pezza prisutti nantu à i pezzi prisutti sò l'oggetti di u cultu Astghik.

Japanese Goddess di Bellezza

Amaterasu . A so dea di a bellezza femina era ancu trà i japunesi. Amaterasu in a mitulugia giappunisa hè a patrona di a bellezza, l'amore è a luminary celestia principale - u sole. U so nome chjamatu hè Amaterasu-o-mi-kami, chì si traduce com "majestuque, chì faci un lu celu brilla". Dicenu d'ella chì era natu da e catene di acqua, chì unu di i dii s'hè arriccutu secondu a turnà da a terra di i morti. A dea solita apparsu da u so ochju.