Girona - attraversu

Unu di i più attrattivi per i turisti di e cità spagnoli hè Gerona, situatu 100 km da Barcellona , chjuca in u so territoriu, ma ricca in mirche. Li Spagnoli si metti Gerona nantu à u primu locu in a lista di cità induve elli vulianu campà.

A voir à Girona?

Museu Dali in Gerona

U museu di u teatru di l'artista Salvador hè situatu in Figueres. Pò esse vistutu da afar: l'apparenza originale di l'edificu hè fatta in u stilu di l'arte pop.

Dali hà cuminciatu a prisentà u so travagliu cum'è zitellu in un teatru chì era un locu in questu edifiziu. Addiventà un adultu, pruvò à creà un such inneru di u museu chì i visitori dopu a so visita sentenu cumu si sò stati in un sonu tiatrali. Questa idea hè stata riesciuta à l'artista.

Questu Dali truvò u so ultimu refuge, induve fù enteratu sicondu a vulintà.

Ufficialamenti, u museu hè statu apertu in u 1974.

A data, u museu di teatru hè u più grande museu più visitattu in Spagna. Più di un miliu di persone venenu da tutta u mondu per immerse in u mondu fantasticu magicu di un grand artista.

Cattidrali di Gerona

In u principiu di u 14e seculu, a cità di Girona hà principiatu à custruisce una catedrale. U so stile ritagliata intruduate trà sti tempi: gothic, romanic, renaissance è baroccu. In u 17u seculu, una scala era custruita di 90 passi, chì in quellu tempu era cunsideratu u più grande di tuttu in l'Spagna. À a catedrale, ci hè un museu induve ci hè una gran numaru di oggetti di l'arte medievale: bibili, stati, sacri. Eccu a relic "Creazione di u mondu", a creazione di quale data di u 11 sèculu.

A purtata à a cattidrali di Santa Maria hè liberu, è à u museu - pagatu (4,5 dolars).

Trimestre di Ghjudei

U quartier spagnolu più anticu custrutturatu hè u quartu. Sicondu l'informazione storica, in Catalu, in particulare, in Gerona hè a più grande comunità giudaica. A prima menzione di a so aspettazione in a cità data di u 890. In tuttu, in u 15u seculu, quasi tutta a comunità israica fù spustata per ordine di i "Reule Catòli" Ferdinand è Isabella. U mutivu di a persecuzione era u ritenu di i Ghjudei per accettà u cattolicu.

In u quarter trimestrale pudete vedere i più strade, a larghezza di quelli di elli raramente supere un metru.

Caminate per e strade di u blocu, pudete avvisti nantu à l'abitazioni nantu à u dirittu di l'intrata un pezzu. In prima, era una preghiera per a prutezzione è a furtuna, dopu à lighjiti, avete a toccu u pergaminu.

Gerona: Baths Arabi

A custruzione di bagnu continuanu longu i 12-13 seculi. Ma i stòrici certianu chì prima di stu locu c'eranu più bagni antichi chì ùn anu micca per survie.

À a fine di u 13u seculu, l'esercitu cumprinniu captuva a cità, u risultatu da quali i bagni eranu distruttu quasi distruttu.

Parechji volte sò stati riduzzione, l'ultima - in u 1929.

Ci sò cinque camere in a sauna:

A salute à u bagnu hè pagatu - circa 15 dolar.

Girona: Calella

Questu cità petite cità hè trova solu 50 km di Girona. Ancu in u primu seculu aC, quì per a prima volta, ci era settificazione è utensili agriculi. Finu à u 1338, Calella hè stata cunsiderata un paese di pesche regulare. Ma dopu a cità hà cuminciatu à crescenu è sviluppà rapidamenti. In questa regione spagnola hè famosa per u mondu sanu da a so industria di tessili.

Circundente da i 60 di u XX sèculu, a cità hà principiatu à attivà a realizazione di l'attività turistica.

A causa di fattu chì Calella hà una bona situazione geografica è bona infrastruttura, hè megliu adattatu per l'organisazione di vacanze nantu à a costa mediterranea.

Ancu Girona hè un picculu cità spagnola, ci sò assai posti interessanti è memorabili, chì avaristi definiscemente visita tutti chì anu ricivutu una visa per l'Spagna .