Un sensu constantu di famu

L'emergenza di famu è a so qualità in u hipotálamo - hè u centru di fami è di sàzita. Quandu manghjemu, u sangue hè cumplicatu di l'hormone, l'enzimi, l'elementi chimichi, in quale si manca di culazioni - tuttu questu signali u sensu di a sazià. Ma s'ellu si tuttu era cusì simplice, ùn avemu micca avutu micca prublemi cun u sensu di famu constantu.

Da chì hè sanu satisfatore?

I scienzi sò longu stabilitu chì u centru di a fami è a sazietta reaghjula micca solu à a cambiata a compositu chimicu di u sangue. Hè sughjettu à u nostru sensu di satisfaczione cù l'alimenta, chì avemu bisognu di spirimintassi per pudè tene di passà fami (per quelli chì ùn anu micca avutu - a risposta perche chì parechji persone soffrenu di famu nantu à a dieta).

Ogni famu è saturamentu sò vicinu à a fisiologia è a psiculugia.

Ci hè cambiate inescucimenti è innochiane in u corpu, una malatìa, u signale di quale hè u sensu constantu di famu.

Hyperrexia in diversi malatii

A Hyperrexia hè una cundizione in quale una persona sperimenta a fama, anche u fattu chì u so corpu hè chinu di nutrizi. Sta situazione spessu occur in i malati cù ulcera, gastritis, diabetes, ipertiroidismu è tuttu, perchè un sensu di satisfaczione à una dieta fresca di medicina o in manca di injections di suluzioni di nutrienti ùn hè micca risultatu.

Cause Comune

In principiu, in a maiò parte di i casi, ponu fà una risposta simplice è oblicu à a quistione di perchè u sensu constante di famu pesa. Hè abbastanza solu di fighjà a vostra manera di vita è e so funziunalità:

  1. Eghjezzu bellu - vi pare avete manghjatu, è ancu assai, ma u corpu cusì una volta di novu in a speranza chì li devenu esiquitu u pruduttu chì hè tantu mancanti. U vostru corpu viaghja un deficit de qualche sustanente impurtante, per pudè determinà quandu avete bisognu di passà un testi di sangue, è fate a vostra dieta equilibrada.
  2. U travagliu mentale - cù un travagliu intensu è intensu, u corpu ùn sperimenta micca scassa di alimentazione, hè sentu solu da u curu, chì deve carbuidrati. In questu casu, hè inùtule di manghja o da piglià a prutezione - dà si questu quì hè dumandatu. Detendu a vostra scelta in carbuidrati fugliale - gelatina, risu, pane integrale, frutte, fagioli, corn.
  3. L'exercitu fisicu - ùn vi maravigghiate chì e persone chì portanu un modu di vita attiva necessanu gran risorse alimentari. Prima di tutte e proteini è carchi di carattati (fassi calori) - oghje, pisci, purtati, saldenu i fami dopu l'attività fìsica.
  4. Seta - quandu avemu sentu sedente, pensemu chì vulemu di manghjà. A Sitt, sfucata per manghjà, hè spessu a causa di l'excrementu pisu. Prima di annunzià nantu à a fami, possu micca un vetru di acqua - forsi avà da purtalla.
  5. Hormone - in u corpu umanu, l'hormone regulanu u ballu. U livellu di l'hormone hè ancu influenze à u sensu di famu (se ti viaghjanu una famiglia suspittusa di "animale" - verificate u cuntenutu di l'hormone). Pò esse l'hormone di a glàndula tiroidea, u pancreas, è ancu l'hormone sessu. Inoltre, i batti di fami duranti a menstruazione ùn sò micca una anurmalità.

Cumu per liberà a fami?

Sicuru chì si hè una violazione di u fondu hormone, i malatii (per esempiu, bulimia, diabetes), l'unicu modu per fighjà di a fami hè di trattà cù a malatia.

Eppuru, se a quistione di cumu per liberà di u sensu constantu di famu hè più faciule è i vostri prublemi sò, felice, facilmente solubile, suggerenu studià a lista di cunsiglii: